ויראלי

עבאס יכריע את הבחירות: האם הוא בדרך להיות שר הביטחון?

לאחר ספירת 89% מהקולות (לא כולל המעטפות הכפולות), גוש נתניהו יורד ל-59 עם בנט ו-52 מנדטים בלעדיו, מנסור עבאס עובר את אחוז החסימה ומגיע ל-5 מנדטים. מה ההשפעה שלו על מערכת הבחירות?

בן רז |  1
מנסור עבאס, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/נועם ריבקין פנטון, יונתן סינדל)
89 אחוז מהקולות נספרו עד שעה זו ועדיין אין הכרעה סופית, אך גוש נתניהו יורד ל-59 מנדטים ובנט מגיע ל-52 מנדטים בלעדיו. רע"מ גם כן עם 5 מנדטים. בהנחה שיש עוד כמיליון קולות לספור  כולל המעטפות הכפולות, עבאס צריך עוד 8,500 קולות מתוכם כדי לעבור. בינתיים נראה שהסיכוי לכך גדול. לפי התוצאות הללו; הליכוד, ש"ס, יהדות התורה ויש עתיד איבדו מנדט כל אחת.
עבאס אמר הבוקר בראיון ל103FM: "מי שרוצה למנוע מערכת בחירות חמישית צריך לבוא במגע עם רע"מ. אנחנו לא בעד ללכת לבחירות חמישיות אבל זה לא בחינם, אנחנו צריכים לקבל דברים לטובת החברה הערבית, כדי לספק יציבות פוליטית שתאפשר הקמת ממשלה ותפקוד ראוי שלה".
כמו כן, בראיון אצל כספית טען עבאס כי אף אחד מהזירה הפוליטית עדיין לא התקשר אליו ושאין עדיין מגעים ולאחר מכן נשאל על ידי כספית: "מה יקרה אם יציעו לך את תיק הביטחון" עבאס בתגובה: "תהיה רציני בן כספית, אני מכיר אותך איש רציני".

הבוקר התראיין ח"כ מיקי זוהר בחדשות כאן ואמר: "אם מנסור עבאס יעבור את אחוז החסימה לא תהיה לנו אפשרות להקים קואליציה". אם התמונה אכן נראת כך, כנראה שמדינת ישראל תיהיה בדרך לבחירות בפעם החמישית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי יציע לעבאס שר בטחון
    גילת 03/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי יהיה חייב את עבאס ויציע לו תפקיד שווה יותר מלפיד וכרגיל ביבי חושב רק על עצמו ולא על העם היהודי והחשוב. מצטערת שהצבעתי לו
    סגור