ויראלי

צפו: כוכבת הילדים מיקי: "לא הגיוני, פשוט בושה ותעודת עניות מאוד גדולה"

כוכבת הילדים צילמה סרטון לרשתות החברתיות בו היא מביעה את מחאתה על כך שהאטרקציות לילדים פתוחות מלבד ההופעות ומבטיחה כי היא תפעל בהתאם: "אני אלחם למען חברים שלי ולמען הפרנסה שלי"
אביחי דלאל |  1
מיקי מוכתר (צילום אושר עדן פשינסקי)
כוכבת הילדים, מיקי מוכתר, שיחררה היום (חמישי) סרטון לרשתות החברתיות בו היא מביעה את מחאתה על כך שהאטרקציות לילדים ומקומות הבילוי לכל המשפחה פתוחים ואילו ההופעות לילדים עדיין אסורות לפי הנחיות  משרד הבריאות לנגיף הקורונה. 
מוכתר אמרה בסרטון: "טוב אתם יודעים שאני לא בן אדם ששותק, אני כן בן אדם שמדבר, מאוד פעילה ואקטיביסטית בכל מה שקשור ברשתות אבל מפאת כבודם של אנשים שיש להם עסקים שפועלים ואני לא אציין את שמם אבל הפארקים והאטרקציות לילדים מפוצצים עד אפס מקום. אני לא אמנה את המקומות. כל מי שנוסע יכול לצלם מקומות".
לאחר מכן כוכבת הילדים מחתה והבטיחה להילחם: "הכל מותר, הופעות אסור. עכשיו תסבירו לי איפה יש הגיון? אז אני מעלה שלב אחד קדימה ואנחנו נצא. כמו שאני נלחמת בשביל הילדים, אני אלחם למען חברים שלי ולמען הפרנסה שלי. אז אם  אתם חלק מזה תצטרפו אליי. זה לא הגיוני, פשוט בושה ותעודת עניות מאוד גדולה".
צפו בסרטון:

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת חברתי היקרה
    לירון 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכול מילה שרשמת ובמיוחד אמרת בסרטון וידאו שלך נכון ואת צודקת במאה אחוז בכול מילה שלך הרבה הטרקציות לילידים עד גיל 15 בעיקר בחיים ובקיץ מפוצצים עד אסף מקום ואם דם הרבה מקובלות בילוי לילידים ואם כבר אחד ההורים הולל לבלות אם הילדים זה כבר יקר
    סגור