ויראלי

אייל גולן מתגרש ומעורר סערה, כמה ישלם לדניאל גרינברג?

הסכם הגירושין שהכה את עולם הבידור בהלם נחשף, אחרי שהציגו חודש יציב לאחרונה ואף הודיעו על כוונות לבנות בית משותף, אייל גרינברג מתגרש מדניאל גרינברג, וזה הסכום שישלם
מערכת ice |  7
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
גירושיהם של אייל גולן ודניאל גרינברג ספק הכו את עולם הבידור בהלם וספק נצפו מראש. כעת, מגיע הכסף הגדול בסיפור, ובדיווחים שונים נחשף כי הסכם הגירושין של השניים כולל תשלום מזונות של חמשת אלפים שקלים עבור כל ילד משותף של השניים יחד, כך שמדובר בעשרת אלפים שקלים דמי מזונות. מלבד זאת, תקבל גרינברג דירה בה תגור עם ילדיה סמוך לוילה המשותפת שהתגוררו בה עד כה, וכן סכום חד פעמי שיכול להגיע עד למיליון שקלים.
לפי דיווח של גיא פינס, לצד הנכס והסכומים שתקבל גרינברג, היא עצמה חתומה בהסכם על כך שלא תדבר רעות על הקשר שהתפרק ולא תשחיר את שמו של גולן בכלי התקשורת. השניים חזרו לאחרונה מחופשה זוגית באיחוד האמירויות, רגע אחרי מסיבת הברית הגדולה שערכו לפני שבועיים, אליה הוזמנו מאות חברים של בני הזוג, כשהאווירה הייתה שמדובר באירוע פיצוי אחרי שגם חתונתם וגם הברית של בנם נערכו בקונספט מצומצם בשל מגיפת הקורונה.
עוד אירוע שהתרחש ורמז או הסווה את הגעת הגירושין הוא מודעת מכירה שעלתה לפני חודש וחצי, בה הוצע הבית המשותף שלהם למכירה. וילת הענק של אייל גולן הפכה למושא סיקור בהזדמנויות שונות. זה התחיל כשהבית עבר שיפוץ והתאמה לקראת נישואי הזמר לגרינברג, כך שהבית הותאם מאפס לבואה של האישה החדשה וכן לאכלוסם של ילדיו של גולן, אלין, ליאם, ויאן לצד מיאל ורון שהצטרפו בפרק ג' הנוכחי של גולן.
 
רק שנה אחרי השיפוץ הגדול הגיעה המכירה וכזכור, גולן שיפץ את ביתו כך שיכיל גם יחידת דיור לאמו נורית שהמשיכה להתגורר בבית לצד המשפחה. כעת, אחרי השיפוץ הנרחב וברקע פרשת משחקי חברה, הבית מוצע למכירה באתרי מכירות הנדל"ן בסכום של 6.8 מיליון שקלים. התמונות לא חושפות הרבה מהבית, ונותנות הצצה קלה למטבע, סלון וחדר רחצה, אם כי מדובר בתמונות לא מקצועיות לגמרי, כאילו מישהו ניסה להסתיר במי מדובר.
 
הנכס כולל בריכה של 250 מ"ר וגינה של 200 מ"ר ונפרס על שטח בנוי של 250 מ"ר גם כן. לפי דיווח של אתר מאקו בעניין, בני הזוג טענו אז כי לא מדובר במשבר אלא בתכנונים עתידיים לבנות באיזור קומפלקס חדש למשפחה שהתרחבה מאז השדרוג האחרון שעבר הבית. 

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    קיצר. למד. עכשיו שילמד לא לקחת סתם פרחות (ל"ת)
    דננה 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תיראו מופתעים
    בן 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תדע כל אם עבריה לפני שהיא שולחת את הבת שלה לגירושים ידועים מראש
    סגור
  • 5.
    איש בזוי ולא ראוי לסיקור
    נורא 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מספיק עם הפסטיבל הלא מוסרי הזה שנקרא אייל גולן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 4.
    לא גרים צמוד לאמא של הבעל
    אסתר 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    א. לא בריא לזוג לגור צמוד לאמו של הבעל! מתפלאה על דניאל שהסכימה. טעות פטאלית זה יכול להרוס ובאמת הרס חיי נישואים של רבים. ב. אין הברכה שרויה אלא בדבר הסמוי מן העין. לא טוב לפרסם כל הזמן לכל העולם תמונות אינטימיות של המשפחה. מעורר קנאה ועין וכו. שמרו על הפרטיות לטובתכם. ג. מצד האמת, כדי שתהיה ברכה בבית יהודי צריך לשמור טהרת המשפחה, שבת וכשרות. בלי זה המזיקים חוגגים. בהצלחה לכולם. ודרך אגב בקשר לטהרה, יש היום מקוואות חדשים מהממים שנראים כמו ספא וכייף ללכת לטבול. בשורות טובות לכולם
    סגור
  • 3.
    קדימה עונה חדשה, חייב למצוא לאיילי כלה חדשה (ל"ת)
    האח הגדול 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לא מעניין
    משה 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במדינה שלנו לא חסר חולות פירסום בשביל להתקדם הוא ימצא עוד אחת ויזרוק אותה הן גם אשמות שהן לא שמות גבולות שיאכלו את החרא שבישלו וזה מראה גם על איזה חינוך לערכים פגומים ומקולקלים הן קיבלו
    סגור
  • 1.
    שווה להתחתן עם אייל גולן (ואז להתגרש) (ל"ת)
    דינה 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור