רכילות עסקית

אייל גולן חוגג: מי מהצמרת העסקית הגיע לאירוע הנוצץ?

אחרי שחתונתם צומצמה ברגע האחרון בשל בהלת הקורונה הראשונה אי אז במרץ 19, בני הזוג דניאל גרינברג ואייל גולן הרימו הפקת ענק להולדת בנם, מי הגיע?
שירה יום טוב |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יעקב לדרמן)
לפני שנתיים וחצי אייל גולן ודניאל גרינברג כבר הפיקו אירוע ענק, אליו הוזמנו אלפי אנשים מכל קצוות הברנז'ה. היתה זו החתונה של השניים, שבסופו של דבר התקיימה במתכונת מצומצמת, בעקבות מגיפה הקורונה א' שהתפרצה אי שם במרץ 2019. 
מאז הספיקו השניים להביא בת משותפת, וכשזו היתה בת כמה חודשים בישרו על הריון שני, הפעם בן. את הברית בזמנה, בסוכות האחרון, גם אז אימת הקורונה היתה נוכחת, והברית התקיימה באירוע קטן בבית של לאה שנירר. שני האירועים המצומצמים התנקזו אתמול לערב אחד שנועד לפצות על החתונה והברית שהוגבלו במשתתפים, ובני הזוג חגגו אירוע ברית להולדת בנם רון כולל 1,500 אורחים שהגיעו לחגוג 
 
בין האורחים שנכחו ניצן היה למצוא את בני הזוג ויצמן - מיכל הקטנה ובעלה ניר, מבעלי רשת מלונות בראון. גם אביבית בר זוהר הגיעה לאירוע יחד עם בן זוגה החדש, מי שעוד נכח במסיבת הענק זה רוני מאנה איש הנדל''ן והעסקים וכן פנינה רוזנבלום. גם לאה שנירר ובעלה צחי הגיעו כצפוי, אחרי שבפעם הקודמת אירחו את האירוע. 
האירוע התקיים במתחם האירועים היוקרתי ''אמארה'' בנס ציונה, וכלת השמחה דאגה שזה יענה לה על כל החלומות שלא תממשו במסיבת הענק שתוכננה ונגנזה לפני שנתיים וחצי, כולל שני לוקים מלאים שהחליפה במהלך הערב.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דן בן אמוץ שכב עם ילדות קטנות: גיבור תרבות
    גל 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבא של איל גולן שכב עם קטינות (החלפת המילה לא מקרית , זה מה שקרה): "איל גולן בעצמו פושע!!" למי שעדיין חושב שאלה שקוראים לעצמם אליטה, הם אכן אליטה. סתם חבורה כוחנית.
    סגור