רכילות עסקית

לאה שנירר חושפת בברלין: "לא נושמת מהתרגשות"

אשת העסקים וכוכבת מעושרות לשעבר טסה לברלין והשתתפה בערב של "זיכרון בסלון" כשהיא צמוד לאשת נשיא גרמניה וסיפרה את סיפור החיים של אימה שורדת השואה: "כמה מרגש לראות פה בברלין"
מערכת ice | 
לאה שנירר (צילום אינסטגרם/ לאה שנירר)
אשת העסקים וכוכבת מעושרות לשעבר לאה שנירר הייתה אתמול (ראשון) בערב של "זיכרון בסלון" על אדמת ברלין והוזמנה לספר את העדות של אימה, שורדת השואה לבכירים בגרמניה וביניהם אשת נשיא גרמניה, אלקה ביודנבנדר.
שנירר חשפה את כנסתה לאירוע וכתבה: "אני לא נושמת מהתרגשות. כמה מרגש לראות פב בברלין תמונות של אמא מתקופת השואה ועד היום ממש כמו בבית. תמונות הניצחון של אמא".
שנירר גם העלתה תמונות יחד עם אשת נשיא גרמניה וכתבה: "שתינו כאן למען אותה מטרה. אשת נשיא גרמניה ואני, יד ביד ברגע בלתי נשכח. היא הבטיחה לחבק ולעודד את הפרוייקט הכל כך חשוב 'זיכרון בסלון'" לאחר מכן שנירר שוחחה בשיחה וידאו עם אימה ונתנה לה לדבר עם ביודנבנדר ובמשיכה לספר את העדות של אימה. לאחר מכן, לאה שנירר פירסמה סטורי שבו היא פורצת בדמעות לאחר שקיבלה אבן נגף שמנציחה את הנרדפים. 
את הערב שנירר סיימה כשהלכה למסעדה יחד עם כתבת כאן 11 באירופה, אנטוניה ימין, שמתגוררת בברלין בימים אלה: "אנחנו רוצים להרים כוסית לחיי החיים ושניפגש רק בשמחות".
את היום שלה סיכמה בפוסט שבו היא כתבה: "יום עבר עלי יום מיוחד במינו, אבל הדבר שריגש אותי יותר מהכל היה לעבור את היום הזה עם הבת שלי מיה. הדור השלישי שתמשיך את דרכנו, להנציח, לספר ולהעביר את הסיפור המשפחתי שלנו. זה הניצחון שלנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה