ויראלי

דנה וייס השתתפה בסרטון לחברה וחטפה: "להתבזות עבור גרושים"

עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים עוקץ את מגישת חדשות סוף השבוע בקשת 12: "באמת שלא מבין למה דווקא העיתונאים הכי חזקים ומרוויחים בישראל צריכים להתבזות בחלטורות כאלו בשביל עוד כמה גרושים. אבל קטונתי"
מערכת ice |  1
דנה וייס (צילום מסך קשת 12)
האם דנה וייס פועלת באופן שגוי בעצם העובדה שהיא מסכימה לבצע חלטורות מחוץ למסך ואולפן החדשות? על פי דוד ורטהיים עורך וואלה! ברנז'ה בהחלט כן, כאשר הוא ביקר את הפעילות האחרונה שלה עבור ש. הורוביץ.
ורטהיים כתב: "‏פרשנית מדינית, מגישת תוכנית ופרזנטורית בסדרת סרטונים שעשו בש. הורביץ לרגל 100 שנים לפירמה (אחת החזקות והגדולות בישראל). באמת שלא מבין למה דווקא העיתונאים הכי חזקים ומרוויחים בישראל צריכים להתבזות בחלטורות כאלו בשביל עוד כמה גרושים. אבל קטונתי, בחדשות 12 בחרו לא להגיב".
 
יו"ר ארגון העיתונאים לשעבר יאיר טרצ'יטסקי הגיב: "‏‎‎מציע לפנות עם השאלה למועצת העיתונות ובעיקר לנשיא חנן מלצר. אני משוכנע שהוא יוציא הודעה חריפה שתבקר את דנה וייס ותדבר על הצורך לנתק בין עיתונות לבין האינטרסים העסקיים של ההון כדי להפחית ניגודי עניינים ולחזק את האמון הציבורי במוסד העיתונות".
 
אראל סגל השיב לו על הנושא: "‏‎‎‎כמעט כמו הדוחות של הנציב רוזן, אפשר לעשות מהם אחלה טפט", טרציטסקי השיב לו בהומור על כך: "‏‎‎‎אכזבת אותי עם העדר היכולת לזהות סרקזם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצווחנית מוושינגטון !!! בבב.... (ל"ת)
    אסף 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור