מינויים

דוד ורטהיים חוזר לוואלה, האם זו הסיבה לכך?

הכתב שהיה מזוהה עם וואלה ועזב לאחר 7 שנים לגלובס, חוזר לוואלה. על פי השמועות סביב החזרה, האם השתתפותו ב-103FM קשורה לחזרה שלו לאתר?
מערכת ice | 
דוד ורטהיים (צילום יחצ)
על פי הידיעה של וואלה אתמול (שלישי)  ערוץ וואלה! ברנז’ה חוזר וגם העורך המיתולוגי שלו דוד ורטהיים אשר במסגרת תפקידו יהיה אחראי גם על ערוץ הנדל"ן של האתר. 
האם העובדה שורטהיים נבחר להיות שדרן אורח ב-103FM קשורה לחזרה שלו לאתר וואלה? כזכור, ורטהיים, שימש במשך 7 שנים כעורך מדור וואלה ברנז'ה, עד שנת 2018 אז עזב באופן מפתיע את האתר כאחד האנשים היותר מזוהים עם האתר. לפי השמועות, ורטהיים חזר לתפקיד לאחר שוואלה נרכשה לקבוצת התקשורת של אלי עזור המחזיקה בין היתר לוואלה. השמועות קושרות את החזרה של ורטהיים לאתר לאחר המינוי שלו כשדרן לצד סג"ל.
ורטהיים, החל את דרכו ככתב במוספי הארץ. מאוחר יותר שימש כעורך וככתב במדור המדיה של נענע10 וכעורך מדור העסקים והצרכנות של האתר. בשנתיים האחרונות שימש כעורך מדור נתח שוק של גלובס וכעורך מוסף המדיה - פירמה. במקביל לתפקידו בוואלה, ימשיך לשדר לצד אראל סגל ברדיו 103.
עורך וואלה! ערן טיפנברון מסרלאחר המינוי: "אני שמח על חזרתו של דוד ורטהיים, ערוץ וואלה! ברנז'ה הוא נכס חשוב של האתר ואני בטוח שורטהיים שהוביל אותו שנים רבות, ימשיך להוביל אותו לשיאים חדשים". דוד ורטהיים הוסיף: "בית אולי עוזבים, אבל תמיד בסוף חוזרים. אני מודה לערן טיפנברון על האמון. נעלה ונצליח."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה