ויראלי

נטלי דדון חוטפת עוגה לפנים, זה האירוע שחגגה

הדוגמנית ופעילת הרשת חגגה את יום הולדתה בסוף השבוע האחרון וזכתה לטקס המסורתי כשמצאה את העוגה הענקית שקיבלה - בתוך הפנים. מי עוד חטף בעקבותיה?
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
נטלי דדון חגגה את יום הולדתה ה-39 בסוף השבוע האחרון, בהפקה משפחתית צנועה כשלצידה בן זוגה ואבי בנה עמית פרליס. במהלך השעות האחרונות הציפה דדון את עמוד האינסטגרם שלה בתיעודים מהמסיבה הביתית, כולל עוגת יום הולדת ענקית ומושקעת שקיבלה בצבעי כחול-לבן ועיטורי מגן דוד, לאור הפעילות הציונית שלה בחודשים אחרונים.
בין התיעודים ניתן היה לראות את העוגה מככבת, כבר לא כעוגה, אלא כמחית על פניה של הדוגמנית שנראיתה מופתעת מאוד על הרי הקצפת שנדבקו לפניה. בהמשך כבר נראה שהיא התחברה לעניין והכניסה גם את בן זוגה לסיפור לטובת סשן פוטוגוני סוגי במריחת קצפת כחולה.
דדון שיתפה פוסט יום הולדת לציון היום המרגש וכתבה, "הבית התמלא לו בזרים מכל האהובים שלי, הברכות שלכם שטפו אותי באור גדול, שבת משפחתית ומדויקת ליום ההולדת כמו שרציתי לעצמי, הבהירה לי שלא בהכרח ההפקה הכי נוצצת היא זאת שתעשה אותי מאושרת, עטופה באהבה צועדת לי אל תוך השנה ה 39 בחיי…
"תודה על הזכות לדייק את עצמי בכל שנה עוד קצת ולהיות כל מה שרק בא לי, להיות בכל והקול הפנימי הנכון. אוהבת לאהוב אתכם, תודה על כל הברכות".
 

את יום הולדתה חוגגת הדוגמנית ברקע סכסוך עסקי שהתגלע בינה לבין שי מיקה בעקבות מוצר שהשיקו תחת חברת "קווינס קלאב" שלקחו בו חלק. בימים האחרונים מפרסמת דדון כי קופסת המוצרים שהושקה נעשתה ללא אישורה ושהיא אינה מזוהה איתה, ויוצאת נגד השותפה שלה לשעבר למיזם, מיקה.
דדון פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה את נקודת מבטה למקרה והסבירה, "נשים יקרות, חברתן אליי ממקום כנה ואמיתי מתוך חיבור ותחושת שותפות אמיתית, יחד הקמנו מועדון של עוצמה שהלך וגדל מדי יום, כל זאת מתוך חיבור אמיתי שלכן אליי ולמוצרים שפיתחתי עבורכן ולמענכן – כדבר שרציתי להעניק לכן. את כל הלב שמתי שם, כל נשמתי ורוחי מרכיבים את המועדון".
 
דדון הוסיפה, "חשוב לי להבהיר כי פעילות 'קווינס קלאב' נעשית בימים אלו, לצערי הרב, שלא באישורי, לא מטעמי, אלא על ידי גורם אחר אשר מנסה לפגוע בזכויותיי. הקופסאות המשווקות בימים אלו על ידי 'קווינס קלאב' אינן פרי יצירתי, אינן קשורות אליי בשום פנים אופן ואני לא עומדת מאחורי הקופסאות הללו".
 

דדון אף קראה לעוקבות שלה לא להזין פרטי אשראי בטענה כי מדובר בגזל. מהצד השני פרסמה מיקה סרטון זועם בו היא מסבירה כי המועדון בוחר משפיענית אחרת בכל חודש ויוצר איתה קוספת מוצרים, ומטיחה בדדון, "במשך חודשים בחרתי מוצרים לקיץ יחד עם קווינס קלאב שסיימו את ההיתקשרות עם נטלי דדון. אני גנבתי קופסה? מה קרה לאישה לאישה מלכה? אין עוד מקום בתעשייה? לנסות להרוס פרנסה לאחרים?. מילים שלך. את מקטינה את החברה שלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה