ויראלי

מה עומד מאחורי פסל "ביבי הזהב"? ח"כ קרעי חושף

ח"כ קרעי הסעיר את הרשת עם פסלון הזהב של נתניהו, אך מסתבר שזה בכלל לא המטה שלו בתמונה. "אם היתה דמות אחרת בצילום, כנראה שזה לא היה מדליק אף אחד"
מערכת ice |  3
שלמה קרעי והפסל של נתניהו (צילום שיר הילל)
אתמול הופיעה ברשת תמונה של חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) ישוב ליד פסלון זהב של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. הפסל, שזכה לכינוי "ביבי הזהב", הסעיר את הרשת וגרר תגובות נגד ח"כ קרעי, למרות שהפסל כלל אינו שלו.
שר האוצר ליברמן מיהר לתקוף: "״לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל וְכָל תְּמוּנָה״ (ספר שמות, פרק כ', פסוק ג'). בתור תלמידו של הרב מאזוז, איפה היית בזמן אותו שיעור?" גם מספר אנשי תקשורת גיחכו ושכחו שהראשונים שיצרו פסל של נתניהו מזהב היו אמני שמאל, שהציבו אותו בעבר בכיכר רבין.
  הפסלונים במשרדו של חבר של קרעי (צילום אלעד זמיר)
ח"כ קרעי הגיב הבוקר לדברים והסביר כי זה בכלל צולם במשרד של חבר שלו. "מדובר במשרד של חבר קרוב, שזה התחביב שלו. בסרטון המצ"ב, תוכלו למצוא יחד עם נתניהו, גם את בן גוריון, טראמפ, מלכת אנגליה ועוד מאות דמויות של מנהיגים מהארץ ומהעולם. תיהנו."
עוד אמר: "אם היתה דמות אחרת בצילום, כנראה שזה לא היה מדליק אף אחד, אבל ביבי - אש. מה שלא מוצא חן בעיני השמאלנים שסוגדים לחלול הרזרבי, הופך את זה למשעשע וראוי יותר בעיניי. כמו כן, מציע לכל "הרבנים" שפתאום התעוררו כאן, ובראשם עוכר ישראל ליברמן, ללמוד קצת יותר טוב את ההלכות בעניין (שו"ע יו"ד סימן קמ"א סעיף ז')."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי הטיפש שחושב שביבי הוא ימין? (ל"ת)
    מיקה 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קרעי כשמדברים על רשעים עדיף שלא תפתח את הפה (ל"ת)
    לון 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    שלמה קרעי וטמבל חלול וקרקרן זה בגימטרייה אותו דבר.
    קרעי החלול 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    12 4
    שלמה קרעי וטמבל חלול וקרקרן זה בגימטרייה אותו דבר.
    סגור