ויראלי

נחשף: כך הגיבה מייגן מרקל לשער המגזין שהתחיל את הסערה בבית המלוכה

מייגן מרקל לא תכננה לעורר סערה כל כך מהר בבית המלוכה כשהתחילה לצאת עם הארי, ובטח לא לחשוף אותה לציבור. כעת, ספר חדש חושף מה קרה מאחורי השער המפורסם
מערכת ice | 
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל התרגשה להופיע על שער המגזין "ואניטי פייר" - עד שראתה את המילים שהודפסו לצד הצילום של פניה: "היא פשוט פרועה על הארי".
לפי ספר ביוגרפי חדש, השחקנית התקוממה על החלטת המגזין מ-2017, להתמקד במערכת היחסים החדשה שלה עם הנסיך הארי במקום באקטיביזם ובפילנתרופיה שלה. בספר, "נקמה: מייגן, הארי והמלחמה במשפחת ווינדזור", העיתונאי הבריטי טום באוור מפרט כיצד מרקל התפרצה בעקבות התיאור שלה בגיליון ספטמבר 2017 של המגזין.
 
לפי קטעים מספרו החדש של באוור, שפורסם ב"טיימס" הלונדוני בסוף השבוע, מרקל קיבלה הוראה קפדנית מצוות יחסי הציבור של הארי להימנע מלדון ביחסיה עם הנסיך - יחד עם נושאים רגישים אחרים כמו טראמפ ונושאי מוצא וגזע.
באוור כותב שהדוכסית הממתינה הבטיחה להארי שהכתבה תעסוק בחגיגת הפרק ה-100 של התוכנית בהשתתפותה, Suits.
 
"חברת יחסי הציבור האמריקאית של מרקל, Sunshine Sachs, דרשה שהמגזין יעמוד בדרישת מייגן שתוצג כפילנתרופית ואקטיביסטית, אך בחברה שכחו שכתבי המגזין Vanity Fair לא יכלו למצוא שום עדות לפילנתרופיה ולאקטיביזם העולמי שלה". כותב באוור.
בנוסף, כשנשאלה על מערכת היחסים שלה עם הארי, היא ענתה: "אנחנו זוג. אנחנו מאוהבים". לפי הכתבה, מרקל אמרה גם: "אני בטוח שתהיה תקופה שבה נצטרך להתקדם ולהציג את עצמנו ויהיו לנו סיפורים לספר, אבל אני מקווה שמה שאנשים יבינו זה שזה הזמן שלנו".
באוור כותב שהראיון הפך להתחלה של התמקדות אובססיבית בזוג וסימן את תחילת המסלול החדש של מרקל. "הראיון עורר תגובות סנסציוניות: מייגן השתמשה במערכת היחסים שלה עם הארי כדי לקדם את עצמה. ההוליוודיזציה של משפחת המלוכה חתמה את גורלה של מייגן כארוסתו של הארי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה