ויראלי

רשת הביסה את קשת: זה ההישג המרשים שלה

התחרות בין קשת לרשת היא לא סוד, מדובר בבסיס המודל הכלכלי של הערוצים המסחריים. אך מה קורה בזירות התחרות הבלתי רשמיות שמחוץ למסך?
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום יחצ)
הרשת החברתית טיקטוק כבשה בחודשים האחרונים את קהל המשתמשים הישראלי יותר ויותר, בקצב שנותן פייט רציני לאחיות הגדולות שלה לתחום. נראה שלוויראליות בטיקטוק יש חיים נפרדים מהמציאות שהכרנו עד כה, והדבר הזה מתבטא גם בנתוני המעקב של עמודי הבידור המובילים בישראל.
קשת 12, למרות הובלה ברוב נתוני הרייטינג למעט מכה קלה בכנף מהאח הגדול שמשודרת ברשת 13 בחודשיים האחרונים - לא מוכיחה את עצמה בגזרת הטיקטוק ומתמקמת שלישית. 
לעומת זאת, מי שעקפה אותה בסיבוב והגיעה למקום הראשון היא רשת, שעמוד הטיקטוק שלה הגיע לאחרונה ל-100 אלף עוקבים, לא פחות. עמוד הטיקטוק הבידורי השני בכמות העוקבים הוא העמוד של כאן עם 55.1 אלך עוקבים, ואילו קשתך מתמקמת שלישית עם 42 אלף עוקבים.
 
כן נציין שמלבד השלישייה הערוצית הפותחת סוגרת קשת עם שלוש נציגויות כשבמקום כששני עמודים מבית הזכיינית ה ייעודיים לפורמטי ריאליטי מצליחים שמשדרת בקשת 12, מחזיקים במספר עוקבים נכבד ואף עוקפים את קשת בעצמם. 
כך, עמוד הטיקטוק של תחרות הכשרונות המוזיקליים הכוכב הבא, שמשודרת בימים אלה בערוץ, מחזיקה  במספר עוקבים של 52 אלף - עשרת אלפים עוקבים יותר משל קשת. בעמוד הזמר במסכה שמצלמת כעת את העונה השלישית, נרשמו 34 אלף עוקבים, פחות מקשת אם כי מספר מכובד בהחלט.
בין הסאונדים המובילים של העמוד של רשת 13 - קטע מתוך תעודת הזהות של אילנה ודיאנה עם מעל ל-1.7 מיליון צפיות, קטע של דיאן בו היא מדברת עם לירן הדיירת החדשה הגיע ל-1.5 מיליון צפיות ועוד קטעים נוספים דוגמת: רמיקסים לדיירים, ראיונות וקטעים בלעדיים שלא שודרו. לרגל 100 אלף העוקבים יצא הסינגל הרשמי עם שילוב מיטב הסאונדים הוויראליים ברמיקס של דיג׳יי רוני מלר
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה