ויראלי

"פוטרתי פעמיים מהעבודה בגלל שאני סקסית מדי"

נינה אוסגודה, תושבת וושינגטון בת 38, טוענת כי בגלל שהתלבשה בצורה חושפנית מדי היא פוטרה משני ממקומות עבודה שונים: "למדתי שלא משנה כמה אני לבושה כראוי, הגוף שלי כל כך מסיח את הדעת שלעולם לא אהיה לבושה מספיק מתאים למקום העבודה"

מערכת ice |  4
נינה אוסגודה (צילום טיקטוק)
נינה אוסגודה, תושבת וושינגטון בת 38, טוענת כי בגלל שהתלבשה בצורה חושפנית מדי היא פוטרה משני ממקומות עבודה שונים. בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה והפך לוויראלי במיוחד עם לא פחות מ-5.5 מיליון צפיות נכון לרגע זה, היא מספרת כי זה לא משנה איך היא תתלבש, כי זה תמיד לא ייחשב בעיניי הבוסים לבוש הולם בגלל שהיא שמנה.
"למדתי שלא משנה כמה אני לבושה כראוי, הגוף שלי כל כך מסיח את הדעת שלעולם לא אהיה לבושה מספיק מתאים למקום העבודה", הסבירה. אוסגודה, שהיא גם סולנית של להקת ההבי מטאל 'A Sound of Thunder' - טענה בטיקטוק קודם שהיא פוטרה בשתי פעמים שונות כשעבדה כמנהלת תוכנה כי המנהלים שלה אמרו שהיא נראית "סקסית מדי" בבגדי עבודה - והודתה שזה דברים שקורים לה מאז שהיא ילדה קטנה.
 
היא טוענת שהיא אפילו הושפלה על ידי מורים שלה בבית הספר שהעירו לה כל הזמן על הצורה שלה. הייתי בנבחרת השחייה במשך רוב ילדותי וברגע שנכנסתי לגיל העשרה, הוטרדתי על ידי חבריי לקבוצה והמאמנים שלי. מאמנת אחת, אישה בוגרת, אמרה לי 'לנער את השומן מהירכיים האלה' כאמצעי לגרום לי לזוז מהר יותר", אמרה ל"דיילי סטאר".
 
אוסגודה אמרה שהיא למדה בתוכנית תיאטרון בתיכון ומורותיה אמרו לה להיבחן לתפקידי "הילדה השמנה המצחיקה" ולהיצמד לקומדיה. כי לא היה לי את ה'לוק' הנכון לשחקנית ראשית", אמרה. "ידעתי שאני רוצה להיות פרפורמר מסוג כלשהו, ​​אז ההתעללות שעברתי בתיכון גרמה לי להתעכב מעט, ובסוף הלכתי לקולג' לאנימציה במקום למוזיקה או לתיאטרון. למזלי, צמחתי מזה והתחלתי לשיר שוב לאחר שסיימתי את הלימודים".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מעניין שמנה פרה
    ססון 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גוריון מיתהפך בקברו
    סגור
  • 3.
    עאלק בגלל שאת סקסית מדי.
    טיטי 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שאת טיפשה מדי!
    סגור
  • 2.
    חסרת מודעות (ל"ת)
    לא סקסית מידי 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נראית בחורה רגילה לחלוטין
    צומי מספיק 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם היא תתלבש באופן פרובקטיבי היא תראה סקסית כמו 90% מהנשים בגילה. כנראה שמדובר בסיפור שאינו אמיתי, מישהי צריכה עוד צומי?
    סגור