תקשורת ומדיה

עובדת רשויות הרווחה פוטרה לאחר שניסתה לשדל ילדה לזנות

התקרית המחרידה התרחשה בטקסס שבארצות הברית ובמהלכה העובדת שכנעה את הילדה לקיים יחסי מין ולצלם אותם, מה שהיא לא ידעה זה שהילדה תיעדה את כל השיחות ביניהן
מערכת ice | 
משטרת ניו יורק (צילום JAKE OFFENHARTZ)
עובדת בשירותי הגנת ילדים בטקסס איבדה את עבודתה לאחר שלכאורה שידלה ילדה בת 14 לזנות. האירוע המחריד התרחש לאחר שאם לתשעה מטקסס פנתה לרשויות הרווחה כדי לבקש עזרה עם בתה בת ה-14 לאחר שהאחרונה ניסתה לברוח מהבית בעקבות "צרות בבית הספר". אך מסתבר שברשויות הרווחה עשו בדיוק הפוך ממה שמצופה מהם.
 
"הבת שלי אמרה לי שהעובדת אמרה לה שהיא צריכה לעשות את הדברים האלה, ולאחר מכן אמרה לה שצריך לצלם סרטון בו היא עושה את זה" סיפרה האם המזועזעת. למזלה של האם לילדה הייתה תושיה והיא הצליחה לתעד את בקשותיה החוזרות ונשנות של עובדת הרווחה. באחד הסרטון מוצגים לכאורה חילופי דברים בין הנערה לעובדת שלפי הדיווחים אומרת לילדה שכדאי לה להיות זונה. "אם ההורה היה משדל את ילדו לזנות הרשויות היו לוקחות לו את הילד ובצדק, אבל מסתבר ששירותי הגנת הילד אינם מקום בטוח לילד", אמרה האם בכעס.
 
מתוך כך הוגשה תביעה נגד העובדת שפוטרה מעבודתה ונפתח נגדה הליך משפטי. על פי הדיווחים נציב הסוכנות, ג'יימי מאסטרס, נסע במיוחד לעיר בו המשפחה גרה כדי להתנצל באופו אישי בפני האם והנערה.
בהצהרה ל-FOX 26, דוברת מחלקת המשפחה וההגנה של טקסס, מליסה לנפורד, אמרה: ה"אדם בסרטון - שהועסק כצוות תמיכה של CPS - פוטרה מתפקידה ב-10 באוגוסט. הבטיחות וההתאמה שבה יש לטפל בילדים בטיפול היא הדאגה העליונה שלנו. זה סיפור בלתי נסבל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה