ויראלי

צפו בתיעוד: מכתזית של המשטרה פוגעת ישירות בילד חרדי

עשרות חרדים הפגינו בשכונת יחזקאל שבירושלים נגד  נתיחת גופתו של הילד בן הארבע, שלפי החשד נחנק למוות על ידי דודו בשכונת רמות בבירה. בתיעודים מהעימותים עם המשטרה נראה ילד קטן נפגע ישירות ממכתזית של המשטרה שפוגעת בו ומעיפה אותו על המדרכה. צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
משטרת ישראל (צילום פייסבוק/משטרת ישראל)
עשרות חרדים הפגינו הערב (ראשון) ברחוב יחזקאל שבירושלים נגד נתיחת גופתו של הילד בן הארבע, שלפי החשד נחנק למוות על ידי דודו בשכונת רמות בבירה. המפגינים חסמו את הכבישים והתעמתו עם השוטרים במקום, בעוד קודם לכן משפחתו של הילד הגישה עתירה נגד נתיחת הגופה.
בית משפט השלום בירושלים דחה את עתירת המשפחה וקבע כי יש להעביר את גופת הילד לנתיחה. המשפחה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע עד לדיון בערעורה בבג"ץ. הילד נחנק במהלך השבת והבוקר נקבע מותו בבית החולים שערי צדק בירושלים.
 
הדוד, בן 27, שככל הנראה מוכר כמתמודד נפש, נעצר ונחקר בחשד לרצח. בית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרו של החשוד בעשרה ימים, ואסר על פרסום שמו עד לקבלת תוצאות אבחון פסיכיאטרי. בינתיים, מתיעודים שעולים ברשתות החברתיות נראה אחד הילדים בהפגנה נפגע על ידי מכתזית של המשטרה כחלק מהעימותים הקשים שהתפתחו במקום.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המכתזית שומרת מוצ''ש ולכן לא עבדה בבלפור (ל"ת)
    חרדי 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור