ויראלי

דיוויד בקהאם בחשיפה לוהטת: "יום הולדת שמח"

ויקטוריה שברה את הרשת אחרי שהעלתה תמונה של בעלה רק בתחתונים של בעלה לכבוד יום הולדתו ה-48; "בואו כולנו נחגוג את דיוויד בקהאם, אין בעד מה", כתבה

מערכת ice | 
דיוויד וויקטוריה בקהאם (צילום מתוך האינסטגרם)
לרגל יום הולדתו ה-48 ביום שלישי, אגדת הכדורגל דיוויד בקהאם קיבל אלפי ברכות מחברים ובני משפחה מכל רחבי העולם, אך המעניינת ביותר הייתה דווקא מאשתו ויקטוריה. 
 
אשת הכדורגלן שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה לוהטת של הכדורגלן בבוקסרים רטובים וכתבה: "בואו כולנו נחגוג את דיוויד בקהאם, אין בעד מה", והוסיפה אייקונים של פרצופים בוכים מצחוק כדי שכולם יבינו שהכל בהומור.
 
התמונה גרפה מאות אלפי לייקים ותגובות כשאחת הבולטות הייתה של עוקבת שהודתה לןויקטוריה: "תודה לך ויקטוריה, בשם כל הנשים בעולם" כתבה וקיבלה בעצמה אלפי לייקים מעוקבות מרוצות הסכימו איתה.
ויקטוריה בקהאם שיתפה הודעה יותר לבבית ליום ההולדת של בעלה בפוסט קודם. אם לארבעה פרסמה מספר תמונות של דיוויד עם כל אחד מילדיה, יחד עם הכיתוב: "יום הולדת שמח @DavidBeckham אנחנו אוהבים אותך כל כך הרבה xxxxx הבעל הכי מדהים ואבא מדהים."
 
"אתם הכל שלנו", היא אמרה ותייגה את בניהם ברוקלין פלץ בקהאם, 24, רומיאו בקהאם, 20 וקרוז בקהאם, 18. בני הזוג הם גם הורים לבתם הארפר בקהאם, 11.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה