ויראלי

חני נחמיאס ובן הזוג הצעיר ב-9 שנים נחשפים לראשונה

השחקנית והמוזיקאי יהודה אליאס, הגיעו לתיאטרון הבימה בתל אביב שם נערך טקס הוקרה מיוחד לבמאי צדי צרפתי שזכה לאות הנשיא החמישי יצחק נבון מידי בנו ארז נבון, נעם סמל מנכ״ל התיאטרון ושר התרבות והספורט מיקי זוהר
מערכת ice | 
חני נחמיאס (צילום אינסטגרם/ חני נחמיאס)
רק לאחרונה, נחשף כי חני נחמיאס, השחקנית וכוכבת הילדים האייקונית, נמצאת בתקופה אישית מרגשת במיוחד, כאשר ב-TMI דווח כי היא בזוגיות חדשה ומפתיעה במיוחד בביצה עם הזמר־שחקן יהודה אליאס. אך כעת מתברר שזה לא נגמר שם וכעת השניים מרשים לעצמם להחשף בפומבי.
שנתיים בלבד אחרי שהתגרשה מבעלה בתום 22 שנות נישואין, נחמיאס בת ה-64 ממשיכה לבנות את הקשר עם יהודה אליאס, אחרי החופשה הרומנטית בארץ, השניים החליטו להגיע לראשונה ולהתייצב מול המצלמות כזוג.

השניים הגיעו לתיאטרון הבימה בתל אביב שם נערך טקס הוקרה מיוחד לבמאי צדי צרפתי שזכה לאות הנשיא החמישי יצחק נבון מידי בנו ארז נבון, נעם סמל מנכ״ל התיאטרון ושר התרבות והספורט מיקי זוהר.
בפעם שעברה, לשאלת TMI היא השיבה: “ההתעסקות בחיי הפרטיים לא נעימה לי. שיהיה לך יום נפלא ורק בריאות". יש לציין כי יש פער של 9 שנים בין השניים, לטובת נחמיאס בת ה-64, כאשר אליאס עדיין בן 55  בלבד, כעת בחופשה הפומבית הראשונה שלהם בילו השניים במלון בנצרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה