ויראלי

אנה ארונוב מתחרטת שעלתה לישראל? "כולם התגלו כאנטישמים, עצוב"

בין אחת השאלות עליהן ענתה מעוקביה, ארונוב התבקשה להשיב אם "עולות לך בימים אלה חרטות על העלייה לארץ?", על כך היא השיבה באופן חד משמעי שלא משתמע לשתי פנים: "בחיים לא, זאת המדינה שלי, הבית שלי".
מערכת ice |  2
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
אנה ארונוב, פרזנטורית רשת אינטימה, שעסוקה בזמן המלחמה להעביר שיעור ריקוד בהתנדבות לנשים במטרה להנעים את זמנן, ענתה לעוקבים שלה בסשן שאלות ותשובות פתוח למדי, על התחושות שלה.
בין אחת השאלות, אהרונוב התבקשה להשיב אם "עולות לך בימים אלה חרטות על העלייה לארץ?", על כך היא השיבה באופן חד משמעי שלא משתמע לשתי פנים: "בחיים לא, זאת המדינה שלי, הבית שלי".
היא הרחיבה וכתבה: "אתם יודעים, בקבוצת וואטסאפ של התיכון בקירגיזסטן שכולם מברכים לימי הולדת וכאלה, אפילו לא שאלו אם אני בסדר אחרי כל מה שקרה, זה כמה כולם התגלו כאנטישמים וזה עצוב",
השיעור התקיים הבוקר (שני) במלון בראון ביץ' האוס בתל אביב, כאשר כל הנשים השוהות במלון הוזמנו להשתתף וקיבלו שעה של התרעננות עם המורה לריקוד הטובה בישראל, אנה ארונוב, שגם חילקה בסוף השיעור פינוקים לשוהות במלון ולמשפחותיהן.

לאחר התבטאויותיה בעבר נגד הממשלה, ארונוב, אחת השופטות המוערכות של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, קיבלה קובץ של המלצות לאן מומלץ לה לעבור לגור ברחבי העולם ולא בישראל, מאת הצל.
כיאה לרבים שהביעו עמדה נגד מהלכי החקיקה המשפטית, גם ארונוב זכתה למטח של תגובות קשות ברשתות. יואב אליאסי כתב לה: "אנה, אני אעזור לך למצוא לאיפה לעבור. אולי לשוודיה? בעצם מאז ההגירה מסוריה, האונס עלה שם ב-1,472 אחוז ורצח ב300 אחוז אז פחות... אולי תיסעי לצרפת, בעצם עם עליית האסלאם הרדיקלי והאנטישמיות זה לא ממש ממש לא מקום בטוח. עזבי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בקבוצת גן טרום חובה (ל"ת)
    מה את בת 3? 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ?
    למה? 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בזבוז זמננו
    סגור