עסקי ספורט

קיליאן אמבפה הימם את אוהדי הכדורגל: זו ההודעה הדרמטית שלו

אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם ומי שנחשב בעיני רבים לשחקן הפעיל הטוב ביותר, קיליאן אמבפה הדהים את עולם הכדורגל ובעיקר את אוהדי קבוצתו פריז סן ז'רמן, לאחר שבישר לבעלי הקבוצה את הבשורה שכנראה הוא לא רצה שלמוע
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום צילום מסך אינסטגרם)
הרשת בצרפת רועשת וגועשת, לאחר מספר דיווחים בתקשורת המקומית על כך שכוכב הכדורגל הגדול במדינה ואולי בעולם, שחקנה של פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה, בישר לנשיא הקבוצה נאסר אל חאליפי, כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב.
הודעתו של אמבפה מגיעה ברקע העובדה שהחוזה שלו מסתיים בתום העונה והאו יהפוך לשחקן חופשי. זוהי לא הפעם הראשונה בה דובר על מעבר אפשרי של השחקן, כאשר בכל פעם ששמועה כזו עולה, מיד עולה שמה של קבוצת ריאל מדריד, כאפשרות הטובה והמתאימה ביותר עבור השחקן.
בעבר אף הציעה ריאל מדריד הצעה עבור השחקן, שכידוע לא התקבלה ואמבפה נשאר בקבוצה הפריזאית. כעת נותר לראות האם הפעם הלבנים ממדריד יצליחו להחתים את הצרפתי המבוקש, על אף שעל פי מספר דיווחים ישנם פערים כלכליים בין מה שמציעים בריאל מדריד לבין מה שרוצה השחקן.
 
לאחרונה חברת EA פרסמה את הדירוג השנתי שלה בה היא בוחנת את השווי של השחקנים היקרים בעולם, כאשר ברשימה הזו נכלל גם אמבפה שעל פי החברה שווה לא פחות מ-180 מיליון דולר, סכום שהוא ללא ספק גבוה אך ככל הנראה אולי קצת מאכזב את אמבפה, שדורש סכומים כבוהים יותר, על פי הדיווחים בצרפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה