עסקי ספורט

שחקן ה-NBA שהפסיד 20 מיליון דולר, בגלל עיקרון

בן סימונס עדיין מסרב לעלות לשחק בקבוצתו, שממשיכה לקנוס אותו ב-360,000 דולר על כל משחק. בחלון ההעברות הנוכחי הוא מקווה להימלט לקבוצה אחרת, אך אם זה לא יקרה הוא עלול להפסיד עשרות מיליונים 
מערכת ice | 
בן סימונס (צילום ויקיפדיה)
מועד ההעברות ב-NBA ייגמר מחר (חמישי), והתקופה הזו של השנה תמיד מגיעה לישורת דרמטית. אבל יותר מהדרמות על העברת כוכבים ומאבק האליפות בין קבוצות הצמרת, נראה שהדרמה של בן סימונס, שחקן פילדלפיה 76ers היא המעניינת ביותר.
סימונס, שחקן כשיר לשחק במשך כל העונה, ישב כל השנה על הספסל בטענה שהוא 'לא מוכן נפשית' לעלות לשחק. סימונס המתין שקבוצה אחרת תרצה לקנות אותו, אך הקבוצה מפילדלפיה עוד לא קיימה שום מו"מ עבורו.
ההחלטה של סימונס הזו לא מגיעה בחינם - כל החרמת משחק שלו עלתה לו כ-360,000 דולר, והמשכורת האחרונה שלו נכנסה באוקטובר שעבר. כך הפסיד בינתיים סימונס סה"כ קרוב ל-20 מיליון דולר מקנסות ב-NBA, וכבר הפך לשחקן הכי נקנס בתולדות הליגה. אם הסיקסרס בסופו של דבר לא יעבירו אותו בחלון ההעברות הקרוב והוא יישאר בקבוצה, וימשיך לא לעלות למגרש, הוא יפסיד את יתרת שכרו לשנה: 24.75 מיליון דולר.
 
סימונס בינתיים תקוע בתוך חוזה שחתם עליו ביולי 2019 ל-5 שנים, תמורת כ-169 מיליון דולר. אך קצת יותר משנתיים אחרי התחילה הסאגה שעדיין לא נגמרה – סימונס ויתר לגשת להטבעה חופשית בדקות הסיום של משחק מס' 7 בחצי גמר המזרח, והסיקסרס הפסידו. חברו לקבוצה ג'ואל אמביד והמאמן דוק ריברס פחות התלהבו מהבחירה שלו וגם אמרו את דעתם הלא-מחמיאה בתקשורת.
מאז, סימונס כאמור החליט שהוא אינו כשיר נפשית לעלות לשחק, והוא מחכה שקבוצה אחרת תיקח אותו בחלון ההעברות הקרוב. אם אף קבוצה לא תיקח אותו עד סיום החוזה שלו בעוד 3 שנים, הוא עלול להפסיד יותר מ-100 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה