שיווק ופרסום

כמה תעלה רכישת השם בהיכל הכדורסל היקר בעולם?

אחרי שהניחו את אבן הפינה בשבוע שעבר, קבוצת לוס אנג'לס קליפרס הודיעה כי יש שם חדש לאולם הכדורסל החדש שלה שיבנה באינגלווד בקליפורניה. זו החברה שתשלם סכום מטורף על השם של ההיכל
אביחי דלאל | 
הקליפרס יבנו היכל חדש (צילום אינסטגרם/ LA Clippers, מתוך טוויטר)
קבוצת ה-NBA של המיליארדר התשיעי בעולם, מנכ"ל מיקרוסופט לשעבר סטיב באלמר, לוס אנג'לס קליפרס הודיעו לפני כשבועיים על בניית ההיכל החדש שלהם באינגלווד שיפתח ב-2024 בהשקעה מטורפת של 1.2 מיליארד דולר. אמנם עדיין ההיכל לא בנוי אבל אפשר להגיד מזל טוב מכיוון שנבחר לו שם. 
חברת Intuit Dome, חברת האם של טורבו טאקס רכשה את זכויות השם בתמורה ל-500 מיליון דולר ל-23 שנים. ההיכל החדש יכלול 18 אלף מושבים ויהיה עם לוח וידאו דו כיווני. בקבוצה מאמינים כי Intuit Dome יעשו פעילות כלכלית בהיקף של 260 מיליון דולר באזור. בנוסף, החברה תוסיף לאזור כ-7,000 משרות לשוק. 
סטיב באלמר, שרכש בשנת 2014 עם סיום תפקידו כמנכ"ל מיקרוסופט את קבוצת ה-NBA בתמורה ל-2 מיליארד דולר, אמר כי הקבוצה מבססת את זהותה עם העזיבה של הבית המשותף עם היריבה העירונית, הסטייפלס סנטר. 
קבוצת הקליפרס מתכוונים לעשות פעילויות קהילתיות בהיקף של 100 מיליון דולר. פעילויות  לאחרי בית ספר לילדי האזור, ספריות, שידרוג בתים ושירותים נוספים. באלמר שילם 66.2 מיליון דולר על הקרקע ועוד 400 מיליון דולר לרכוש את מתחם הספורט, הפורום מ-MSG. בשנה שעברה דווח כי באלמר סיים את ההליכים המשפטיים עם החברה. רק בשנת 2012, MSG רכשה את המתחם בתמורה ל-23.5 מיליון דולר. 
כיום שווי השוק של קבוצת ה-NBA הוא 2.75 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה