נדל"ן ותשתיות

הקליפרס יבנו היכל חדש, זה הסכום המטורף שישלמו עליו

קבוצת ה-NBA לוס אנג'לס קליפרס חונכים בימים אלה את ההיכל החדש שלהם, היכל אינגלווד החדש. הבנייה של ההיכל עלתה סכום מטורף ועל פי הערכות מדובר בהיכל ה-NBA היקר ביותר
אביחי דלאל | 
הקליפרס יבנו היכל חדש (צילום אינסטגרם/ LA Clippers, מתוך טוויטר)
לוס אנג'לס קליפרס תחגוג את טקס הנחת אבן הפינה של ההיכל החדש שלה ב-17 בספטמבר שעלה 1.8 מיליארד דולר באינגלווד, קליפורניה.
הפסטיבלים סביב הנחת אבן הפינה יחלו ב-10 בבוקר בשעון המקומי של לוס אנג'לס באתר הבנייה במערב שדרת סנטורי ודרום שדרת פריירי. ההיכל ייבנה דרומית לאיצטדיון SoFi, אצטדיון הפוטבול של לוס אנג'לס ראמס ולוס אנג'לס צ'ארג'רס שנבנה בעלות של 5 מיליארד דולר.  
מספר מקורבים וחברי הנהלה ירחו חלק בטקס החניכה כולל הבעלים המיליארדר סטיב באלמר, מי ששימש שמנכ"ל מיקרוסופט בעבר ולפני כשבועיים השתחל לעשיריית עשירי העולם על פי הדירוג העולמים של פורבס, המאמן טיירון לו וכוכבי הקבוצה קוואי לאונרד ופול ג'ורג'. 
הציפייה שהקליפרס יעברו לבית החדש שלהם בעונת המשחקים של 24/25 לבית משלהם. זמר רב שבקליפרס צפו בקנאה ביריבה העירונית שלהם לוס אנג'לס לייקרס איתם הם חולקים את הסטייפלס סנטר החל משנת 1999. הלייקרס שיחקו בעבר באותה השכונה בהיכל "הפורום" הצמוד לאצטדיון הפוטבול ואילו הקליפרס שיחקו בעבר בהיכל זיכרון הספורט שנהרס בשנת 2016.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה