עסקי ספורט

ה-NFT מגיע ל-MLS: השדרוג שתעבור הליגה האמריקאית

הנהלת ה-MLS הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Sorare, להשקת נכסי NFT עבור כל מועדוני הליגה והשחקנים, שיהיו ניתנים לאיסוף ולשימור על ידי 1.5 מיליון המשתמשים של הפלטפורמה ב-184 מדינות
מערכת ice | 
צפייה במשחק כדורגל (צילום pixabay)
בסתיו האחרון, ליגת הכדורגל הבכירה בארצות הברית, ה-MLS, יצרה קבוצת מיזמים מתפתחת חדשה המתמקדת בשלושה תחומים: הגדלת בסיס האוהדים של הליגה, הגדלת הכנסות והבאת טכנולוגיות חדשות ומתפתחות לניצול על ידי הליגה ו-28 המועדונים שלה.
חלק גדול מההתמקדות של הליגה, באופן לא מפתיע, נקשרה לבלוקצ'יין והימורי ספורט - שתי מגמות טכנולוגיות בתעשייה הצומחות במהירות וכבר ממונפות על ידי ליגות ומועדונים ברחבי העולם.
 
היום (רביעי), ה-MLS הודיעה על שותפות רב-שנתית עם 'Sorare' להשקת נכסי NFT עבור כל מועדוני הליגה והשחקנים, שיהיו ניתנים לאיסוף ולשימור על ידי 1.5 מיליון המשתמשים של הפלטפורמה ב-184 מדינות במשחק המבוסס בלוקצ'יין. מדובר על הסכם שאמור להכניס להנהלת הליגה עשרות מיליוני דולר רק ממכירת יצירות NFT. 
"אני חושב שפריטי אספנות (דיגיטליים) בפני עצמם הם דבר מרגש מאוד, אבל בדרך כלל אנחנו מתחילים לראות יותר ויותר במרחב 'NFT ככלי' שבו אנשים רוצים להשתמש ב-NFT שלהם כדי לעשות דברים, וזה מה ש- Sorare הבין בשלב מוקדם", אומר כריס שלוסר, סגן נשיא בכיר ב-MLS למיזמים ארגוניים. "משחק הפנטזי המסורתי היה רק לליגה אחת בכל פעם, היית יכול לשחק בפנטזי של MLS או בפנטזי EPL (הפרמייר ליג האנגלית), אבל הם בנו מוצר גלובלי באמת כדי שתוכל לשחק עם שחקנים במספר ליגות".
MLS היא השותפה הראשונה בארה"ב של Sorare, שמתהדרת בשותפויות עם יותר מ-230 ליגות ומועדוני כדורגל עולמיים, כולל הליגה הספרדית, החיגה הגרמנית, ריאל מדריד, ליברפול, באיירן מינכן ופאריס סן ז'רמן. Sorare, שנוסד בשנת 2018, הוא משחק פנטזיה של כדורגל שפועל על ה-Ethereum blockchain, המאפשר למשתמשים לקנות, למכור ולסחור ב-NFT של שחקנים באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים או כרטיס אשראי, כדי להשתתף בליגות פנטזי על סמך ההופעות שלהם בחיים האמיתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה