עסקי ספורט

שחקן הנבחרת תוקף את חצרוני: "האפס הכי גדול בעולם"

חלוץ נבחרת ישראל והפועל באר שבע, איתי שכטר, תקף בחריפות את פרופ' אמיר חצרוני על רקע התבטאויותיו נגד חללי צה"ל: "שאלוהים ישלם לך, שונא ישראל"
מערכת ice |  5
ערן זהבי ומאור בוזגלו במדי הנבחרת נגד ליכטנשטיין (צילום ישי נאמן, באדיבות אתר ישראל ספורט)
כוכב הפועל באר שבע וחלוץ נבחרת ישראל איתי שכטר, גינה השבוע (שני) את אמירותיו של פרופ' אמיר חצרוני, אשר עלה לכותרות השבוע בעקבות תיעוד של תקיפה אלימה שהתבצעה נגדו.
ביום שני השבוע חצרוני המשיך לעורר סערה, כשהתקשורת המשיכה לתת במה לאמירותיו הפרובוקטיביות ביניהן, תמונה שצירף עם הכיתוב: "לכבוד יום הזיכרון המתקרב קפצתי להר הרצל לצלם סרטונים משעשעים על חללי צה"ל. בשנים קודמות צחקתי בעיקר על אהבלים שהתנדבו לצנחנים במקום ללכת לקב"ן ולהוריד פרופיל ל-21 וגמרו בתוך ארון".
 
שכטר נמנע מלהתייחס לגופם של דברים, או לנמק את הגינוי, אולם צירף צילום מסך לפוסט מעורר המחלוקות, וכתב ליותר מ-50 אלף העוקבים שלו: "אתה האפס הכי גדול בעולם. שאלוהים ישלם לך, שונא ישראל".
כזכור, מוקדם יותר, חצרוני בחר להתייחס לתקרית האלימה בהתבטאות גזענית: "הרגע הותקפתי בזמן צילומים באשדוד על ידי דור שני ליוצאי מערות שהגיעו בלי סלקציה בזכות סבא יהודי. בפעם הבאה שאתם חושבים שסלקציה זו מילה גסה".
 
משפיענים שונים מיהרו להתייחס לתקיפה האלימה, אחד הבולטים שביניהם היה יואב אליאסי, המכונה הצל שכתב: "חצרוני מקבל כיסא לראש בשידור חי ופותח את הראש, תשמעו זה לא סוד שאני לא אוהב את חצרוני בלשון המעטה, אבל זה דבר בזוי וראוי לכל גינוי למה להגיע למצב כזה למה זה טוב ?! מה אנחנו חיות?!"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שכטר הוא אפס אחר (ל"ת)
    חוח 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    המור ליגה
    האמת כואבת 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדורגלן מעביר ביקורת על פרופסור. נשמע כמו התחלה של בדיחה.
    סגור
  • 3.
    פייר בהתחלה גם אני הזדעזעתי, עד ש...
    יהודי גאה 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד שקראתי את תוכן הכתבה הזאת ונזכרתי במי מדובר. אולי חצרוני הפח זבל סבל מאלימות פיזית כלפיו. אך בל נשכח את האלימות המילולית שהוא יורה לכל מיקרופון אומלל שפותחים לו, כלפי כל מי שהוא לא חצרוני בעצם. אחרי קריאת הכתבה הזאת בא לי לזרוק עליו את המלאי של חברת "מליון כיסאות" ושל "כתר" יחד ולכוון מבלי לאפשר לו לחבק את המנחה ולצעוק "איה" כמו ילד כאפות! אני מוכן לפתוח גיוס המונים לממן לו כרטיס לכיוון אחד לכל יעד רק שיצא מכאן מבלי לחזור. טינופת אנושית שיצאה מבין רגליה של טינופת אחרת שלא חינכה אותו! לך כפרה על כל "יושבי המערות" סחבת ריצפה שכמוך!
    סגור
  • 2.
    חצרון
    אמיר 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אים היה פרופסור ספרדי מתנהג כמו החולה רע חצרוני אזי או היו עוצרים אותו או שולילים לו את התואר! תחשבו על העניין!!
    סגור
  • 1.
    יבלית עשב החצר
    ZB 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה יכול הבן... להתעמר בנו כדי לזכות בתשומת לב
    סגור