עסקי ספורט

גמר ה-NBA משך רייטינג, אך לא כמו בטרם הקורונה

סדרת גמר ה-NBA לשנת 2022 משכה ממוצע של 12.4 מיליון צופים בארצות הברית, קהל הטלוויזיה המקומי הטוב ביותר של הגמר מאז תחילת ימי הקורונה. אך עדיין זה לא מתקרב למספרים שמלפני המגיפה
מערכת ice | 
כדורסל (צילום Istock)
שידורי סדרת גמר ה-NBA האחרונה זכו לממוצע של 12.4 מיליון צופים בארצות הברית, הישג הרייטינג הטוב לסדרת גמר מאז תחילת מגיפת הקורונה. אך עדיין זה לא מתקרב למספרי הצופים שנרשמו מלפני המגיפה.
בסדרת הגמר ניצחה גולדן סטייט ווריורס את בוסטון סלטיקס בשישה משחקים, ששודרו ב-ABC בבעלות וולט דיסני. בסיום הסדרה נרשם ממוצע של 12.4 מיליון צופים בארצות הברית. הנתון עלה ב-25% בהשוואה לממוצע של 9.9 מיליון צופים בהתמודדות מילווקי-פניקס בשנה שעברה בסדרת הגמר, שנערכה ב-2021 רק בחודש יולי בשל עיכובים בלוח הזמנים של הליגה הקשורים למגפה. הנתון השנה גם עלה ב-65 אחוזים בהשוואה לגמר 2020, שהושלם באוקטובר בפלורידה תוך כדי סגר.
 
למרות השיפור, הסכום הכולל של 2022 נשאר הרבה מתחת לממוצע של 15.14 מיליון צופים שהיה בגמר 2019 בין טורונטו ראפטורס והווריורס, ומהניצחון של הווריורס ב-2018 על קליבלנד קאבלירס שעמדו על ממוצע של 17.56 מיליון צופים.
חוץ משני גמר ה-NBA שהותאמו למגפה ב-2020 ו-2021, לגמר של 2022 היה הנתון הנמוך ביותר באירוע מאז הסדרה ב-2007 בין סן אנטוניו ספרס לקליבלנד, שמשכה בממוצע 9.3 מיליון צופים.
דינמיקת הרייטינג של ה-NBA דומה לכמה אירועי ספורט מרכזיים אחרים בצפון אמריקה, שהראו תוצאות חזקות בהשוואה לסיכומים אחרים בתקופת המגיפה, אך עדיין נמוכים בהשוואות רחבות יותר, כולל סדרת העולם של ליגת הבייסבול 2021 של ליגת הבייסבול ומשחק אליפות פלייאוף הכדורגל של המכללות ב-2022.
 
הליגה ודיסני, לעומת זאת, עודדו על ידי נתון מניות של 20.0, המייצג את אחוז הטלוויזיות בשימוש המכוונות לתוכנית מסוימת, שהיה הגבוה ביותר מזה חמש שנים לגמר ה-NBA. במהלך הסדרה, אחת מכל חמש טלוויזיות בארה"ב בשימוש כווננה ​​לגמר ה-NBA.
הנתון גם מעיד על הנוכחות המתרחבת בהתמדה שיש לספורט חי בכל הטלוויזיה האמריקאית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה