עסקי ספורט

מכה קשה לנבחרת ישראל: מנור סולומון ייעדר לתקופה ממושכת

מנור סולומון, כוכב נבחרת ישראל בכדורגל, נפצע בברכו בזמן משחק אימון של קבוצתו פולהאם מול צ'לסי וכעת מתבררת חומרת פציעתו אחרי שהוא עבר בדיקת MRI שקבעה - סולומון סובל מקרע במיניסקוס ועשוי להיעדר כשלושה חודשים. מדובר במכה קשה לנבחרת שתפגוש בחודש הבא את אלבניה למשחק קריטי
מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
מנור סולומון, כוכב נבחרת ישראל בכדורגל, החל את דרכו בסוף השבוע האחרון בליגה האנגלית כאשר עלה להופעת בכורה במדי פולהאם מול אחת מהקבוצות הטובות בעולם - ליברפול. סולומון רשם משחק טוב כשעלה כמחליף, החל את המהלך שהעלה את פולהאם ליתרון במשחק מצוין שבסופו של דבר הסתיים ב-2:2.
אתמול (שני) פולהאם ערכה משחק אימון מול צ'לסי בו הריצה בעיקר את שחקני ההרכב המשני שלה, ביניהם סולומון שחוזר לכושר משחק אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחק. לרוע מזלו של הישראלי, הוא נפצע בברכו.
 
במועדון, כמו גם בנבחרת ישראל, חששו מאוד מחומרת הפציעה של מנור, שכעת מתבררת. הכוכב הישראלי עבר בדיקת MRI שבסופה התברר כי הוא סובל מקרע במיניסקוס, עשוי להיעדר כשלושה חודשים ולעבור ניתוח בברכו. בנבחרת ישראל כמובן עוקבים בדאגה, זאת לקראת המשחק החשוב מול אלבניה בליגת האומות שייערך ב-24.9. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה