עסקי ספורט

סולומון צפוי לחתום במהלך היום, כמה ירוויח בשבוע?

מנור סולומון צפוי לחתום בקרוב על חוזה עם קבוצת הכדורגל פולהאם מהליגה האנגלית, במהלך החוזה סולומון ירוויח יותר מ168 אלף שקל בשבוע
מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
אמש (שלישי) המריא כוכב הכדורגל הישראלי מנור סולומון עם סוכניו ללונדון לקראת פגישת החתימה בינו לבין מועדון הכדורגל פולהאם. הבוקר (רביעי) השחק ערך בדיקות רפואיות מטעם המועדון הלונדוני שיבחנו את כשירותו ויחשבו כמשוכה האחרונה בטרם הצדדים ילחצו ידיים.
 
למעשה המשא ומתן בין קבוצתו הנוכחית שחטאר דונייצק האוקראינית, לבין לפולהאם החל כבר בחודש ינואר האחרון. עם הפלישה הרוסית לאוקראינה המשא ומתן בין הקבוצות הוקפא והפך למורכב. יחד עם מנור שחקנים רבים מהליגה האוקראינית נקלעו לסיטואציה הקשה. בסופו של דבר פיפ"א התערבה והודיעה כי תאשר השאלה של שחקנים מליגה המקומית בחינם. ומכאן הדרך לחתימה נסללה.
  
לאור זאת נחשפו הסכומים אותם סולומון צפוי להרוויח. הישראלי חתום על חוזה השאלה במהלכו  יהנה ממשכורת של כ-40 אלף פאונד בשבוע שהם יותר מ168 אלף שקלים בשבוע. כמובן מדובר בשדרוג משמעותי ביחס לשכרו באוקראינה. אם לא די בכך חוזהו של סולומון כולל מענקים על הופעות, שערים, בישולים, תארים והגעה למפעלים אירופיים. מלבד שכר הבסיס, כל אלה מסוגלים להעניק לישראלי מעל למיליון וחצי פאונד בשנה.
 
כאמור סולומון ייפרד משחטאר דונייצק לאחר שלוש וחצי שנים בהם שיחק במדי המועדון אשר במהלכן כבש 23 שערים מתוכם חמישה שערים בלתי נשכחים במסגרת משחקי ליגת האלופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה