עסקי ספורט

לא תאמינו כמה שווה היום החלוץ ליאל עבדה

באתר המחקרים CIES ערכו מחקר שאיתר את השחקנים היקרים ביותר מחוץ לחמש הליגות הבכירות באירופה. את המקום הראשון בסקוטלנד קטף החלוץ הישראלי של סלטיק, עם שווי מוערך של 18.9 מיליון יורו. ומי במקום הראשון הכללי?
מערכת ice | 
ליאל עבדה (צילום אינסטגרם/ ליאל עבדה)
סקירה מסקרנת שביצע אתר המחקרים CIES בדק ומצא מיהם השחקנים היקרים ביותר מחוץ לחמש הליגות הגדולות באירופה, כאשר הבדיקה רחבת ההיקף כללה בין השאר את הליגות בברזיל, הולנד, פורטוגל, בלגיה, שוויץ וסקוטלנד. יש לציין כי אחד הפרמטרים שנבדקו נגעו לסיכוי שאותם שחקנים צפויים לעשות קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה, על פי הנתונים המרשימים שלהם בעונה הנוכחית.
 
מי שניצב בראש הטבלה בליגה הסקוטית הוא לא אחר מהחלוץ הישראלי ליאל עבדה, שעד לאחרונה עוד בעט במכבי פתח תקוה וכיום מככב בסלטיק. על פי המחקר, שווי השוק המוערך כיום של החלוץ בן ה-20 עומד על סכום מרשים של 18.9 מיליון יורו.
מה שכנראה הקפיץ את מניותיו של עבדה היא העובדה שזכה לאחרונה בפרס השחקן המצטיין בסקוטלנד מטעם ארגון השחקנים המקומי PFA. הנתונים המרשימים של עבדה כוללים 11 שערים ו-15 בישולים ב-52 הופעות.  
 
ומה עם רשימת השחקנים היקרים הכללית? על פי המחקר, במקום הראשון דורג דרווין נונייס מבנפיקה ליסבון הפורטוגלית, ששמו כבר נקשר למועדוני פאר דוגמת פ.ס.ז', באיירן מינכן וברצלונה. השווי המוערך של נונייס עומד על 70.7 מיליון יורו. אל המקום השני הגיע אנתוני סנטוס מאייאקס ההולנדית עם שווי מוערך של 57.5 מיליון יורו, ובשלישי ניצב גונזאלו אינסיו מספורטינג ליסבון, אף היא מפורטוגל, המוערך ב-52.2 מיליון יורו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה