עסקי ספורט

כוכב הכדורגל בגד באשתו עם 8 נשים - והכה אותה

המשפט נגד ראיין גיגס, כוכבה של מנצ'סטר יונייטד לשעבר, נפתח השבוע באנגליה. אשתו לשעבר, קייט גרוויל, חשפה עדויות קשות על כך שהוא בגד בה עם 8 נשים במקביל, וכשגילתה זאת - הוא הכה אות ואת אחותה
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
ראיין גיגס, כוכבה של מנצ'סטר יונייטד לשעבר וגדול שחקני וויילס בכל הזמנים, ממשיך להסתבך. במשפט שנפתח השבוע נגדו במנצ'סטר, עלתה לדוכן העדים המתלוננת קייט גרוויל, וגוללה את סיפור הזוגיות ביניהם, שנמשכה שלוש שנים והפכה בשלב מסוים לאלימה, נצלנית ומתעללת, כביכול.
גרוויל חשפה כי מצאה ראיות לכך שגיגס בגד בה עם לא פחות מ-8 נשים שונות במקביל. כשגרוויל עימתה את גיגס עם הסרטונים, הוא תקף אותה באלימות קשה לטענתה. הוא פגע בי בכל מיני צורות לפני כן, אבל הפעם הזו הייתה שונה. הפעם זו הייתה אלימות פיזית מכוונת. הוא ממש ניסה לפגוע בי", סיפרה.
 
היא סיפרה על שני מקרים בהם גיגס בעט בה באלימות בעודה עירומה מחוץ לחדרי מלונות בהם שהו בדובאי ובלונדון. גרוויל שפרצה בבכי מספר פעמים במהלך עדותה, טוענת שגיגס "איבד את זה לגמרי" כשביקשה הסברים על הבגידות הסדרתיות שלו.
שגרוויל התכוונה להיפרד מגיגס, היא הזעיקה את אחותה הצעירה לאחוזה בה התגוררו בזמן שהיה בפגישות עבודה, כדי שתסייע לה לארוז את חפציה ולעזוב מבלי להתעמת איתו. אלא שגיגס הגיע הביתה, התעמת עם גרוויל, תקף אותה באלימות ופגע גם באחות שניסתה לחלץ אותה.
 
זו ממש לא הפעם הראשונה שיש נגד גיגס האשמות על בגידות. ב-2011, באחד הסיפורים ההזויים שידע הכדורגל האנגלי, נחשף כי גיגס ניהל רומן ממושך עם גיסתו.  גם אז הוא בגד באשתו דאז, איתה הוא גם חולק שני ילדים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה