עסקי ספורט

רונאלדו ויונייטד בראש: כמה הגדולות באנגליה משלמות לכוכבים שלהן?

הליגה האנגלית אמנם בפגרה, אך זו בדיוק תקופת השיא של חלון העברות. יצאנו לבדוק - רונאלדו, סלאח או דה בראונה? כמה הקבוצות הגדולות בליגה משלמות לכוכב הגדול ביותר שלהן? 
רעי שני | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, unsplash)
הליגה האנגלית אמנם נמצאת בפגרה, אך זו אחת התקופות המהנות והמסקרנות ביותר עבור אוהדי הקבוצות השונות, הלא היא - עונת המלפפונים, שנמצאת כעת בשיאה. התקופה בה הקבוצות רוכשות שחקנים חדשים, מצטיידות היטב ומפריחות תקוות לאוהדים שלהן לקראת העונה שבפתח. זה בדיוק הזמן לבדוק כמה הקבוצות הגדולות והעשירות באנגליה, הליגה בה שופכים הכי הרבה כסף, משלמות לכוכבים הגדולים שלהן.
בראש נמצאת כמובן מנצ'סטר יונייטד וכריסטיאנו רונאלדו, אחד הכוכבים הגדולים ביותר בעולם, שאמנם כבר בן 37 ולא ברור אם בכלל ימשיך במנצ'סטר יונייטד או לא, אך הוא משתכר בלא פחות מ-510,000 פאונד לשבוע - הכי הרבה בפרמייר ליג. הקבוצה הבאה שמשלמת שכר מטורף לכל הדעות לכוכב הגדול ביותר שלה היא היריבה העירונית של יונייטד - מנצ'סטר סיטי. האלופה משלמת לקווין דה בראונה 400,000 פאונד לשבוע.
את אותו השכר של דה בראונה בדיוק מקבל מוחמד סלאח, שחתם לאחרונה על חוזה חדש בליברפול וירוויח גם כן 400,000 פאונד לשבוע. אחריו ובפער גדול יחסית נמצא הקשר האחורי האדיר של צ'לסי, אנגולו קאנטה, שמרוויח 290,000 פאונד לשבוע. את המקומות החמישי והשישי חולקות היריבות העירוניות בלונדון - ארסנל וטוטנהאם, שמשלמות לתומאס פארטי ולהארי קיין בהתאמה 200,000 פאונד לשבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה