עסקי ספורט

מי תהיה מלכת גמביט הבאה? אליפות שחמט יוקרתית נערכה בישראל

במהלך האירוע שהתקיים אמש בהשתתפות עשרות חובבי שחמט ואנשי תעשייה, נערכו משחקי ראווה סימולטניים ו״אחד על אחד״ בין הנערים שהתחרו על תואר אלוף משחקי Julius Baer" Challengers Champion"
מערכת ice | 
אליפות שחמט יוקרתית בישראל (צילום אופיר קפון)
אמש, ד׳, 14.12, נערך אירוע חגיגי המסכם את משחקי הגמר של אליפות "Julius Baer Challengers Champion", שהתקיימה בין התאריכים ה-11-13.12 בבית ״קרן הישג״ בתל אביב. במסגרת הטורניר היוקרתי, התמודדו זה מול זה שחקני דור העתיד של השחמט העולמי, ההודי בן ה-17, רמשבבו פראגנננדהה שהוכתר כזוכה הטורניר אל מול בן ארצו בן ה-15, פרנב ונקאטש.
במהלך האירוע שהתקיים אמש בהשתתפות עשרות חובבי שחמט ואנשי תעשייה, נערכו משחקי ראווה סימולטניים ו״אחד על אחד״ בין הנערים שהתחרו על תואר אלוף משחקי Julius Baer" Challengers Champion", יחד עם שחמטאים בינלאומיים נוספים. כמו כן, האירוע כלל פאנל הודות ענף השחמט בעידן המודרני בהשתתפותם של יהודית פולגאר, השחמטאית הטובה בעולם ובוריס גלפנד, השחמטאי הישראלי הטוב בכל הזמנים.
 
"Julius Baer Challengers Champion", הינה תחרות שחמט יוקרתית המנוהלת בידי "Play Magnus Group" ונתמכת ע"י קבוצת ניהול העושר השוויצרית המובילה  Julius .Baer קבוצת השחמט הוקמה בידי מגנוס קרלסן עם זכייתו בתואר אלוף העולם בו הוא מחזיק מזה עשור. בין הנוכחים באירוע, היו סנג׳יב סינגלה, שגריר הודו בישראל, איתן סטיבה, איש עסקים ישראלי, מנכ״ל ומייסד ״ארמיס”, יבגני דיברוב, שארין פישר דיברוב, שותפה בקרן הון סיכון ״פורט - רוס ונצ׳רס״ ויריב נורנברג, מנהל שותפויות ופרויקטים אסטרטגיים בבנק לניהול עושר Julius Baer.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה