עסקי ספורט

קיליאן אמבפה התחרט? הצעת הענק של ריאל מדריד נחשפת

האם קיליאן אמבפה בכל זאת יעשה את דרכו לריאל מדריד? הבלאנקוס מתכננים להציע לכוכב 200 מיליון יורו מענק חתימה, זאת לפני 150 מיליון יורו שתצטרך לשלם עבורו לפאריס סן ז'רמן ועוד 630 מיליון יורו שכר ל-4 עונות. בסך הכל, סכום העסקה יגיע לכמעט מיליארד יורו
רעי שני |  2
קיליאן אמבפה (צילום אינסטגרם)
קיליאן אמבפה כבר היה ממש על סף לחתום על חוזה בריאל מדריד, אך ממש בדקה ה-90 הוא הימם את עולם הכדורגל כשבהחלטה דרמטית במיוחד החליט להאריך חוזה בפאריס סן ז'רמן ולהישאר עוד קצת במדי הקבוצה מעיר האורות.
אבל האם אמבפה בכל זאת יעשה את דרכו לקבוצה מבירת ספרד? לפי דיווח ב"ספורט" הספרדי, נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, שוב שוקל להחתים את הכוכב הצרפתי שרשם מונדיאל פשוט מושלם עם נבחרת צרפת בו כבש שמונה שערים (מלך השערים של הטורניר) כולל שלושער מטורף במשחק הגמר מול ארגנטינה, מה שכידוע לא עזר לנבחרתו שהפסידה בגמר ופספסה הזדמנות להיות הנבחרת השלישית בהיסטוריה (אחרי איטליה וברזיל) לזכות בשני מונדיאלים ברציפות.
 
על פי הדיווח, בריאל מדריד מתכננים מסע רכש אדיר בקיץ הקרוב והם שוב ינסו לצרף את אמבפה, זאת למרות שהם יודעים שעסקה כזאת תעלה להם לא פחות מ-350 מיליון יורו. 150 מיליון יורו היא תצטרך להעביר לפ.ס.ז', כשלשחקן עצמו הם יציעו מענק חתימה של 200 מיליון יורו. בנוסף לכך, ריאל תצטרך לשלם לאמבפה משכורת המוערכת ב-630 מיליון יורו לארבע עונות, כך שהם יצטרכו לשלם בסיכומו של עניין עבור ולאמבפה כ-מיליארד יורו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא שווה את הכסף .בלוף הגדול של הכדורגל..
    מוטי 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ ממהירות אין בו שום דבר מיוחד..
    סגור
  • 1.
    המון כסף אבל
    ויניסיוס 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם יש להם ולא יעשה להםנבעיות כמו בברצלונה שווה כל יורו כי זה העתיד שלהם. כבר היום בנזמה צולע ואין חלוצים.
    סגור