TOP 5

דירוג הקובה סלק: באיזו מסעדה המנה הטובה ביותר?

חמש מסעדות במחירים שונים: השפים בדקו מנות של קובה סלק במסעדות מיתולוגיות הנחשבות למומחיות בהכנת המנה הפופולארית. באיזו מסעדה המנה הכי טובה?
מערכת ice |  1
קובה סלק (צילום Maor X רישיון CC BY-SA 4.0 ויקי)
מבחן הטעימות הגדול של הקובה סלק, אחת המנות המבוקשות בארץ, כאשר על פי נתוני אפליקציית "וולט", בחודש האחרון הוזמנו לא פחות מ-17 אלף מנות קובה סלק ברחבי הארץ. בתכנית חיסכון בחדשות 12, בדקו השופטים חמש מנות שונות במסעדות מיתולוגיות המתמחות בקובה סלק, כדי לבדוק איזו מנה הטובה ביותר.
השופטים: קרן קדוש מ-"קפה קדוש" בירושלים, ירדן שי מ-"קפה אירופה" בתל אביב, ובנצי ארבל מ-"כפרה מיו" בתל אביב". התוצאות? מפתיעות.
 
בתחילה בדקו השופטים את המנה שהגיעה במשלוח ממסעדת "לוינסקי 53". המנה עלתה: 48 שקל. השופטים היו עם חוות דעת טובה לבצק: יחסים טובים בין הבשר לבצק, והבצק לא היה דק מדי וגם לא עבה מדי. סך הכול יחס יפה.
לאחר מכן נבדקה מנת הקובה סלק של מסעדת "יום טוב". המנה עלתה: 54 שקל. שם אמנם הרגישו השופטים גם בטעם של ירק, אבל הבשר היה מפורק, ולדעתם היה יחס נכון של הגלגול "מרק ירקות בצבעים אדומים", סיכמו השופטים.
הטעימה השלישית: מסעדת קומפנייא, שם מנת הקובה סלק עלתה 59 שקל. השופטים היו עם חוות דעת לא טובה: "הבשר לא מבושל, נורא קשה לחתוך, דחוס מדי. הקציצה לא טעימה והתבלינים חזקים מדי". לבסוף סיכמו: ניגודיות מאוד לא טובה של טעמים ולא נעים בפה.
המסעדה הרביעית: הו מאמא, שם המנה עלתה: 59 שקל. ביקורת רעה מהשופטים: טעם של תחליפים, עם אבקת מרק "טייק אוף למנה מהבקו"ם, טעם צבאי", עד כדי כך שאמרו שיש לזה טעם של אבקת מרק בצל עם טעם של מנה חמה.
המסעדה החמישית: בכור את שושי המיתולוגית, במחיר של 54 שקל. השופטים היו עם חוות דעת בינונית: הבשר היה בסדר גמור והתיבול היה יחסית הגיוני, אבל הבצק היה לא טוב, והגישו את הקובה והאורז ביחד ועד שהמנה הגיעה האורז ספג את כל המרק. לאחר הדירוג השופטים גם היו מופתעים שזו המנה שיצאה מ-"בכור את שושי", הנחשבת למתמחה בקובה סלק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המשותף לכולם-אף אחד מהם לא מתקרב לקובה גוטה.
    רז 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    (ואני כמובן מתכוון לסניף הדגל בטירת הכרמל)
    סגור