תיירות

בשורה איומה לטסים מישראל: חברות התעופה לא יטוסו ליעד הזה ב-28.2

העובדים בשדות התעופה ביוון מוחים על תנאי העסקתם ברשות שדות התעופה במדינה, בין היתר בגין שינויים בדמי האבטלה והגדלה של הרף פטור ממס. שתי טיסות של אל על, ארקיע וישראייר עתידות להתבטל באותו היום, גם של אגאן ובלו בירד
מערכת ice |  3
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
רוצים לטוס ליוון? חדשות רעות. כלל הטיסות למדינה השכנה וממנה לישראל צפויות להתבטל בשבוע הקרוב, ביום רביעי, ה-28 בפברואר 2024, אחרי שאיגוד פקחי האוויר במדינה הודיע שישבות, כך על פי פספורט ניוז.
בין היתר, העובדים מוחים על תנאי העסקתם ברשות שדות התעופה במדינה, בין היתר בגין שינויים בדמי האבטלה והגדלה של הרף פטור ממס. שתי טיסות של אל על, ארקיע וישראייר עתידות להתבטל באותו היום, גם של אגאן ובלו בירד.
 
כזכור, בחודש יולי האחרון התרחשו שריפות ענק ביוון, באזור האי המתוייר רודוס, במסגרתה נשרפו לא פחות מ-135 אלף דונם של יער וצמחייה, מה שגרם לאסון אקולוגי חמור ביותר במדינה השכנה אלינו.
שריפות הענק שפרצו השתוללו באי רודוס ובסביבה שלושה ימים, ובעקבות כך, נופשים רבים שהגיעו לאי חולצו ממנו, וחופשתם נהרסה. אחרים, שאמורים היו להגיע לחופשה באי, נאלצו לבטל אותה בעקבות השריפות. לא פחות מ-30,000 אנשים חולצו מהתופת, רובם ככולם תיירים.
ממשלת יוון הודיעה כי כל מי שנפגע מהשריפות הללו, זכאי לקבל חופשה בחינם באי הפופולרי, ואף הקצתה לכך 4 מיליון אירו. כעת, כחצי שנה מאוחר יותר, העיתון היווני Kathimerini פרסם את הפרטים המלאים על החופשה בחינם ואת כל התנאים לכך. 
על פי הדיווח, כלל האנשים ששהו בבתי מלון שפונו בתקופה זו רשאים לחופשה בחינם באי רודוס. על פי התנאים שסוכמו, הנפגעים יוכלו ליהנות מחופשה בת שבוע ברודוס, בין התאריכים ה-15 במרץ ל-15 במאי 2024, או לחילופין אם לא תוכלו בתאריכים הללו תוכלו לבחור אופציה נוספת - בין ה-1 באוקטובר ל-15 בנובמבר 2024. את השובר וכל הפרטים תוכלו למצוא באתר של ממשלת יוון בכרטיס הנקרא "רודוס פאס".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה זה?
    נתן 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע אתם פותחים כתבות במילים-"בשורה נוראה", או "בשורה איומה" ? זה לא נשמע טוב וגם נשמע כמו גן ילדים. חבל.
    סגור
  • 2.
    ביטול טיסות
    בלה 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר כל ביום כותבים תקנו דירות לקפריסין,,ותגיעו לשם בשחיה
    סגור
  • 1.
    בקיצור, לא בגללנו אלא בגללם, לשם שינוי... (ל"ת)
    ק. פריש 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור