תיירות

דרמה בשדה התעופה: לא תאמינו למה הטיסה בוטלה

חברת התעופה הלאומית של יפן נאלצה לבטל את הטיסה הישירה מטוקיו לדאלאס בעקבות הטייס שהשתכר בבר המלון בו שהה. הוא נחקר וקיבל אזהרה על ידי המשטרה
מערכת ice | 
כאוס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
מקרה מוזר למדי התרחש בטיסת Japan Airlines שהייתה צריכה להמריא מטוקיו לדאלאס כאשר הטייס הראשי של הטיסה השתכר בבר במלון, בעקבות כך הוא נחקר על ידי המשטרה וקיבל אזהרה. בביסנס אינסיידר מפרסמים שבחברת התעופה היפנית לא הספיקו למצוא לו מחליף ונאלצו לבטל את הטיסה.
 
קדם לכך אירוע נוסף במסגרתו הטייס לא שמר על השקט בזמן ששתה בבר המלון ב-2 בלילה למרות שעובד במלון ביקש ממנו להיות בשקט. בסופו של דבר החליטו בבית המלון לקרוא למשטרה והזהירו אותו. בחברת התעופה החליטו לא לקחת סיכון מיותר וביטלו בסופו של דבר את הטיסה המדוברת.
לפני חודש פורסם על עוד מקרה דומה בחברת תעופה אחרת שבו טייס החליט לנהוג בצורה לא בטוחה ולסכן את הנוסעים. טייס ראשי של חברת דלתא איירליינס, התייצב לטיסה של שמונה שעות כשהוא שיכור לחלוטין.
בתיקו של הטייס, נמצאו שני בקבוקים של יגרמייסטר. בעקבות האירוע החריג, הטייס הובא לדיון בבית המשפט במהלכו נטען שבדיקת ינשוף שביצע באותה העת, הצביעה על כך שרמת האלכוהול בדמו עמדה על 49 מיליגרם, כאשר החוק מתיר כ-20 מיליגרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה