תיירות

דרמה בטיסה לישראל: זה מה שקרה בעקבות תקלות במטוסים של ישראייר

נוסעים של טיסת ישראייר מדובאי לנתב"ג תקועים כבר יותר מ-30 שעות בשדה התעופה באמירויות. זה התחיל עם תקלה טכנית במטוס שאילצה אותם להישאר לילה בעיר, והמשיך עם תקלה נוספת כשהמטוס כבר היה על מסלול ההמראות אך בלם בפתאומיות וגרר עמו בהלה רבה מהנוסעים. ומה קורה עכשיו?
מערכת ice |  2
מטוס ישראייר (צילום Magma Images)
כנראה שלנוסעי טיסת ישראייר מדובאי לישראל אין הרבה מזל. אחרי שאתמול (שני) הטיסה שלהם בוטלה בעקבות תקלה טכנית במטוס, הם נאלצו להעביר את הלילה בדובאי, אלא שגם בטיסה "החלופית" שלהם משדה התעופה בעיר שבאיחוד האמירויות לנתב"ג, אירעה תקלה מלחיצה במטוס.
על פי דיווח ב"ישראל היום", המטוס החדש שלקח את אותם עשרות נוסעים שכבר תקועים מאתמול בשדה התעופה בדובאי, כבר עלה על מסלול ההמראות ועשה את דרכו לישראל, אלא שלפתע, רגע לפני שהמריא, התגלתה תקלה בבלמים של המטוס, מה שגרם לברקס פתאומי של הטייס שהרעיד את כל המטוס וגרם לבהלה אצל הנוסעים. כעת, אותם נוסעים שתקועים כבר למעלה מ-30 שעות בדובאי, יחכה עוד מספר שעות שישראייר תביא מטוס חלופי נוסף.
 
מישראייר נמסר בתגובה ל"ישראל היום" כי: "לצערנו, למרות המאמצים להוציא את טיסת ישראייר 662 היום מדובאי לתל אביב, ארעה שוב תקלה טכנית. ישראייר נערכת לשלוח מטוס חלופי מתל אביב לדובאי על מנת לקיים את הטיסה מדובאי לתל אביב בשעות הקרובות. בנוסף, ישראייר נערכת להמראה היום בחצות, שעת המראה חדשה תעודכן בהקדם האפשרי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המטוסים של ישראייר גרוטאות פחד אלוהים לטוס בהם (ל"ת)
    ענת 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ומאיפה הידע שלך על מטוסים ועל כשירותם? (ל"ת)
    יעקב מאור 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור