תיירות

מחפשים יעד חלומי לטיסה? המדינה שהייתה סגורה נפתחת למבקרים

ניו זילנד, אחת המדינות השמורות ביותר בזמן מגפת הקורונה, תפתח את שעריה ב-31 ביולי למבקרים תחת מגבלות. התנאים: הצגת תעודת התחסנות בכניסה למדינה, בדיקת אנטיגן ביום ההגעה וביום החמישי/שישי לטיול, וכן עטיית מסכות במקומות סגורים
מערכת ice | 
ניו זילנד (צילום אתר Booking.com)
ניו זילנד, אחת המדינות השמורות ביותר בזמן מגפת הקורונה, שלא הסכימה להכניס תיירים למדינה, תפתח את גבולותיה למבקרים ב-31 ליולי לאחר שנתיים שבהן הוטלו הגבלות קשות, דווח היום (שישי) ברשת CNBC.
מועד הפתיחה אמור היה להיות עוד שלושה חודשים, אך הוא הוקדם לסוף החודש הנוכחי. מוקדם יותר השנה, ניו זילנד התירה כניסת מבקרים מאוסטרליה ומ-60 מדינות נוספות שאזרחיהן לא זקוקים לוויזה, בהן סינגפור, ארה"ב ובריטניה.
 
כזכור, ב-2021 ניו זילנד הטילה מגבלות חמורות במיוחד בעקבות מגפת הקורונה, בהן סגרים בעקבות מקרה של קורונה אחד בלבד במדינה, וכן איסור על כניסת מבקרים לחיקה. לפי הכללים החדשים, מבקרים בניו זילנד, שאינם אזרחיה או תושבי אוסטרליה, נדרשים להציג תעודת התחסנות. כמו כן הם נדרשים לבצע בדיקת אנטיגן ביום ההגעה ובדיקה נוספת ביום החמישי או השישי לטיולם. בנוסף לכך, בחללים סגורים תוטל חובה לעטות מסכה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה