תיירות

מחפשים טיסה לכריסמס? אלה הקווים החדשים שיתחילו לפעול השבוע

מדובר בטיסות חוץ שיצאו מנמל התעופה רמון אילת בהפעלת חברות לואו קוסט שישווקו את הקווים במחירים תחרותיים. אלו היעדים שתוכלו לטוס אליהם
מערכת ice |  1
טיסות (צילום vecteezy, shutterstock)
החל מסוף השבוע הקרוב תשיק חברת "ראיינאייר" טיסות  ישירות מאילת "רמון" ליעדים פופולאריים, בדיוק בזמן לחופשת הכריסמס.
היעדים אליהם תוכלו לטוס במחירים זולים במיוחד הם קרקוב, פריז, בריסל וליטא. כמו כן חברת "וויז אייר" תשיק טיסות ישירות לרומא ווינה, בתדירות של לפחות 2 טיסות שבועיות.
מתחילת השנה עברו ברמון אילת  727,000 נוסעים בטיסות פנים ארציות, גידול של 24 אחוז לעומת שנה שעברה. בטיסות בינלאומיות עברו מתחילת השנה 11,000 נוסעים גידול של 110 אחוז לעומת שנה שעברה.
חברות "ראיינאייר"  ו"וויז אייר" מצטרפות לטיסות חברות "טרנסאוויה" ו"פינאייר" שהחלו  כבר לפעול בתחילת נובמבר ליעדים  הלסינקי בפינלנד ופריז צרפת. לרגל השקת קווי התעופה החדשים מחו"ל תארח העיר אילת בלוגרים משפיענים ועיתונאים שיגיעו על הטיסות משווקים בעולם, בעיקר מבלגיה צרפת אוסטריה ליטווניה ופולין.
סך הכל עברו בנמל התעופה אילת "רמון"  מתחילת השנה  כ 737,000 נוסעים גידול של 24 אחוז לעומת שנה שעברה. הגידול  הדרמטי בתנועת הנוסעים הינו לאחר שהתעופה שותקה לחלוטין בתקופת הקורונה והיקפי תנועת הנוסעים והתיירים לישראל נפגעו. הביקוש לטיסות כיום גובר לאחר שנתיים של משבר עולמי.
החורף צפויות לפחות 20 תנועות מאילת שבועיות של מטוסים בטיסות בינלאומיות ליעדים באירופה. חודש דצמבר צפוי  גם הוא להיות חודש חם ביחס לחדשי עונת החורף עם ביקושים וצפי לגידול בתנועת הנוסעים בטיסות בינלאומיות. 
רבים  מהישראלים צפויים לחגוג את חג החנוכה בחול כמו גם  נוסעים שינצלו את המבצעים ליוצאים לשווקי כריסמס בחו"ל. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החורף צפויות לפחות 20 תנועות מאילת שבועיות של מטוסים ב
    משה 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החורף צפויות לפחות 20 תנועות מאילת שבועיות של מטוסים בטיסות בינלאומיות ליעדים באירופה. הקורא אמור להרכיב את המשפט בעצמו?
    סגור