תיירות

אירופה מתקרבת לישראל: הושק קמפיין תיירותי חסר תקדים

שוק התיירות הפולני צמא לתייר הישראלי, בקמפיין פרסום חסר תקדים שיצא לפועל בימים הקרובים ינסו הפולנים למשוך את הישראלים להגיע לביקור במדינתם
מערכת ice |  1
תיירות (צילום Magma Images)
קמפיין תיירותי חדש הושק הבוקר (ראשון) בישראל מטעם משרד התיירות של פולין. במסגרת הפרויקט יופיעו מוניות שירות ממותגות, שלטי חוצות בתחנות האוטובוס של תל-אביב, קמפיין טלוויזיה בערוץ הספורט ורצף של כתבות חדשות שפורסמו באתר "למטייל" ואתרים נוספים.
משרד התיירות הפולני משקיע יותר משאבים מאי פעם ביצירת הקשר עם התיירים הישראליים. ומתברר שזוהי רק ההתחלה. בשנת 2023 מתוכננת נציגה מטעם משרד התיירות הפולני לעבור להתגורר בתל אביב בכדי להכיר את השוק מקרוב ולהרחיב את פעילותה של לשכת התיירות בישראל. זהו צעד יוצא דופן בענף התיירות וחסר תקדים ביחסי התיירות של ישראל ופולין.
"ישראל היא שוק חשוב עבורינו במשרד התיירות של פולין, וגם לי באופן אישי. אנחנו שמים לב לכמות עולה במספר התיירים המגיעים מישראל ונהנים מחופשה בפולין, ונשמח שעוד ישראלים רבים ייקחו בחשבון את פולין כאופציה אטרקטיבית לחופשה הבאה שלהם. אנחנו מאמינים בקשר התיירותי שבין ישראלים לפולנים, ואני מתכוונת להשקיע את כל שביכולתי בחיזוק ושיפור הקשר הזה." מסרה דורותה זדרוזנה, העתידה לנהל בפועל את לשכת התיירות של פולין בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תיסעו לפולין. זה גיא הריגה יהודי אחד גדול. (ל"ת)
    רוזנצוויג הגדול 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור