תיירות

יותר מ-100 אלף מבקרים בשנה: מוקד העלייה לרגל החדש

הנהלת צריף בן גוריון מכריזים על שיא ביקורים בשנת 2022; מדובר בעלייה של 44% במספר המבקרים 
מערכת ice | 
צריף בן גוריון (צילום פריץ כהן)
מוזיאון צריף בו גוריון מכריז על מספר שיא מבקרים של כל הזמנים: למעלה מ-100,000 מבקרים פקדו את הצריף בשנת 2022. נתון זה מגלם עליה של -44% בכמות המבקרים ביחס ל-2021. מהנהלת המוזיאון נמסר כי מדובר בעלייה גבוהה במיוחד לאחר שנתיים של קורונה בהן ירד מספר המבקרים משמעותית.
שיא המבקרים, למעלה מ-12 אלף, נרשם באפריל, המסתמן כחודש בו גדלה באופן מסורתי תנועת המבקרים באתר, בשל חופשת הפסח הארוכה המאפשרת ביקורי מבקרים מכל המגזרים. מלבד אפריל, חודשים נובמבר ודצמבר רשמו את מספר המבקרים הגבוה ביותר עם למעלה מ11 אלף מבקרים. בחודש האחרון הגיעו לאתר כ-6000 מבקרים עצמאיים והיתר הגיעו בקבוצות מהארץ ומחו"ל של תיירים, סטודנטים, חיילים, וילדים.
גיל שניידר, מנהלת צריף בן-גוריון מסרה בין היתר: "השנה, אנחנו נכנסים ל שנת ה-70 לעלייתו של דוד בן-גוריון לנגב ולשנת ה-50 למותו. בן-גוריון ביקש בצוואתו, שביתו בנגב יישאר פתוח לצבור הרחב. אני חושבת שהוא רצה שהצבור יעלה לנגב ויבין מה שהוא הבין - שהנגב הוא פוטנציאל להתיישבות, הנגב הוא פוטנציאל למנוף כלכלי ופוטנציאל לתיירות ובעצם קרקע לחברת המופת שחלם עליה. כיף לפתוח את 2023 ככה, וכיף להבין שצלחנו את משבר הקורונה ואף עלינו ממספר המבקרים שהגיעו בטרם המשבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה