תיירות

הפתעה בטיסת אל על: מי השתלט על המטוס בדרך לפריז?

אל על השיקה הבוקר גם במטוסים את מנות השף החדשות שלה לפי התפריט החדש של אסף גרניט. השף המפורסם הגיע בעצמו לטיסה הראשונה שהגישה את מנותיו
מערכת ice |  3
אל על (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אחרי ההשקה החגיגית שכללה טעימה עיוורת לחברי נבחרת הפרזנטורים של אל על, וקמפיין בכיכובו של חנן בן ארי, הבוקר, בטיסת אל על לפריז, הוגש לראשונה התפריט החדש למטוסים, לאחר מספר חודשי עבודה מאומצים של הצוותים הקולינריים של אל על יחד עם השף אסף גרניט. 
על רקע קולות מחיאות הכפיים של הנוסעים בטיסה החגיגית עליה ניצח השף אסף גרניט בעצמו, הסביר השף על תהליך הרכבת התפריט ועל החיבור האישי שלו: "כור ההיתוך הישראלי תמיד היה ההשראה הקולינרית שלי. חיבור בין יעד ליעד, בין מדינה למדינה ובין תרבות אחת לאחרת. באוויר האוכל שלי נמצא 'הכי בבית בעולם', גם חומרי הגלם המקומיים והעכשוויים הנשענים על המתכונים של פעם. התרגשתי לפגוש את הנוסעים הראשונים שטעמו את התפריט שעמלנו עליו רבות ולראות את התגובות הנלהבות שלהם".
בין המנות אשר הוגשו לנוסעים מהתפריט החדש שנבנה על פי החזון הקולינרי של השף אסף גרניט היו מנות מגוונות היוצרות פיוז'ן בין המטבח הישראלי המסורתי לבין המטבח המודרני.
 


במחלקות העסקים והפרימיום הוגשה ארוחת הבוקר החדשה וגם נוסעי מחלקת התיירים בטיסה זו פונקו בארוחת הבוקר של מחלקת הפרימיום.

בין המנות שהוגשו היו סלסילת הלחמים, סלט שוק בתוספת קרוטוני עבאדי, יוגורטים של משק יעקבס, אומלט '99 פטריות', לבאנה זעתר, קובנה עם רסק, סחוג, וביצה קשה, מלבי לקינוח ועוד.

צילום: יחצ

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הכי חשוב מחיר, בטיחות, מקצועיות למי היום בעידן שלנו חשו
    יעל 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתפלאת על יחסי הציבור של אל על.זה מה שחשוב? האוכל? ניראה לכם שארכוש כרטיס טיסה באל על בגלל ששיפרו ומגישים גבינת לבנה או מטבוחה ? זה ניראה כמו קמפיין לשף ולא לאל על
    סגור
  • 2.
    אל על
    רוני 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיבוב של מילים. יחצנות מביכה. וזאת לאחר טיסה אתמול לליסבון. עם סנוויץ עלובמעט חזה עוף עם משהו שדומה למטבוחה. מאכזב
    סגור
  • 1.
    וואו, החליפו שף...
    רם 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו להחליף דיילות וטייסים ואנשי שירות ומטוסים ותנאים כמו לא נמחקות נקודות אוטו׳ אחרי 3 שנים וקבלת החזר כספי ולא ״שובר זיכוי״.
    סגור