תיירות

נתב"ג חוזר לפעילות מלאה? זה מה שיקרה בו היום

נתב"ג פועל  ופתוח להמראות ונחיתות, כאשר היום יעברו בסך הכל בנמל התעופה בן גוריון כ-20,300 נוסעים ב- 128 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.  סך הכל יצאו היום 11,300 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל  9,000 נוסעים
מערכת ice | 
כאוס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
אחרי הפחד והחרדה שנרשמו בטיסת ארקיע, ממש רגע לפני הנחיתה, כאשר האזעקה בגוש דן שנשמעה בדיוק בזמן נחיתת המטוס בנמל התעופה בן גוריון תועדה, כשממש מעליה מספר יירוטים של כיפת ברזל, ברשות שדות התעופה משדרים עסקים כרגיל.
נתב"ג פועל  ופתוח להמראות ונחיתות, כאשר היום, (ראשון) ה-10/12, יעברו בסך הכל בנמל התעופה בן גוריון כ-20,300 נוסעים ב- 128 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.  סך הכל יצאו היום 11,300 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל  9,000 נוסעים.
על פי הבהרה שפורסמה לציבור הנוסעים: "ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה".
בכל מקרה, על אף ששום נזק לא נגרם בארקיע הבהירו באופן חד משמעי לנוכח התמונה המבהילה: "לא נשקפה סכנה. מה הטייס יכול לעשות בזמן אזעקה באוויר? מפקד חיל האוויר לשעבר מסביר".  
מטוס בטיסת ארקיע מאילת והיירוטים החלו ממש בשלב הנחיתה, כשכבר לא ניתן לבטל אותה והמטוס החל בירידה בגובה ומשכך לא יכול היה כבר להמשיך את הטיסה באוויר ולנסות שוב להתרחק. יחד עם זאת, היירוט לא היה קרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה