תיירות

ארקיע במהלך מרגש: זה מה שתראו בטיסה הבאה

חברת התעופה תלתה כרוז עם תמונתו של החטוף הצעיר ביותר בעזה, כפיר ביבס, שנחטף עם הוריו ירדן ושירי ואחיו אריאל ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי החמאס שחדרו לביתם
מערכת ice | 
ארקיע (צילום ארקיע)
ארקיע חברת התעופה הישראלית, תלתה כרוז עם תמונתו של החטוף הצעיר ביותר בעזה, כפיר ביבס, שנחטף עם הוריו ירדן ושירי ואחיו אריאל ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי החמאס שחדרו לביתם
.
לדברי עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "כחברת תעופה ישראלית המבקרת בנמלי תעופה בעולם אני סבור כי לתמונתו של כפיר המתוק  המתנוססת על  המטוס  יש אפקט חשיפה חשוב ומושכת תשומת לב".

עוד הוא הסביר: "אי אפשר להתעלם ולהישאר אדישים לכרזה. התמונה הבלתי שגרתית על גוף המטוס משקפת את הרצון שלנו כחברה ישראלית לא לשכוח את  החטופים שנשארו מאחור״.
זאת במקביל למהלך של אל על. בדיוק 60 ימים לאחר השבת השחורה ובערב חג החנוכה, אל על במחווה מרגשת: הכיתוב ״STAND WITH ISRAEL״ יתנוסס מעתה על מטוס הדרימליינר 787-9, הנקרא על שם בירת ישראל - ״ירושלים של זהב״. דווקא עכשיו, חודשיים בדיוק לאחר תחילת הלחימה ובערב חג החנוכה, המחווה המרגשת מגיעה על מנת לחזק את התמיכה בישראל ולהשאיר את הנושא במודעות העולמית. 
הדבקת המדבקה מצטרפת למאמץ הלאומי של חברת אל על במלחמה עד כה, שבימים אלה יותר מתמיד מהווה את הגשר המחבר בין ישראל לעולם. המטוס "ירושלים של זהב" הנקרא על שם העיר ירושלים, מעוצב בצבעי כחול, לבן וזהב המשולבים לכל אורכו, ונישאים גם בדגל ישראל המתנוסס על זנב המטוס ובלוגו החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה