תיירות

אל על במהלך מרגש: זה השינוי שהוחלט לעשות במטוס הדרימליינר

הכיתוב ״STAND WITH ISRAEL״ יתנוסס מעתה על מטוס הדרימליינר 787-9, הנקרא על שם בירת ישראל - ״ירושלים של זהב״. הדבקת המדבקה מצטרפת למאמץ הלאומי של חברת אל על במלחמה עד כה, שבימים אלה יותר מתמיד מהווה את הגשר המחבר בין ישראל לעולם
מערכת ice | 
מטוס אל על המשופץ (צילום דוברות אל על)
בדיוק 60 ימים לאחר השבת השחורה ובערב חג החנוכה, אל על במחווה מרגשת: הכיתוב ״STAND WITH ISRAEL״ יתנוסס מעתה על מטוס הדרימליינר 787-9, הנקרא על שם בירת ישראל - ״ירושלים של זהב״.
דווקא עכשיו, חודשיים בדיוק לאחר תחילת הלחימה ובערב חג החנוכה, המחווה המרגשת מגיעה על מנת לחזק את התמיכה בישראל ולהשאיר את הנושא במודעות העולמית. הדבקת המדבקה מצטרפת למאמץ הלאומי של חברת אל על במלחמה עד כה, שבימים אלה יותר מתמיד מהווה את הגשר המחבר בין ישראל לעולם.

המטוס "ירושלים של זהב" הנקרא על שם העיר ירושלים, מעוצב בצבעי כחול, לבן וזהב המשולבים לכל אורכו, ונישאים גם בדגל ישראל המתנוסס על זנב המטוס ובלוגו החברה, כאשר החברה תיעדה את רגעי המיתוג.
דינה בן טל גננסיה, מנכ״לית אל על: "כחברה הנושאת על זנב מטוסיה את דגל ישראל, יש לנו אחריות לייצג את ישראל בכל מקום בעולם. במיוחד בשעה זו, חשוב לנו לצאת במסר עוצמתי לכל העולם, על מנת לתת כוח ותקווה, ולחזק את עם ישראל. נמשיך לחזק את כוחות הביטחון שעושים לילות כימים, ולהתפלל לחזרתם המהירה של החטופים והנעדרים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה