תיירות

זוועה בטיסת אל על: זה האירוע המכוער שקרה במטוס

אל על מסרה: "במהלך טיסת אל על LY324 מפריז לתל אביב התפתחה תקרית אלימות חריגה בין קבוצת נוסעים. צוות האוויר של אל על טיפל באירוע בטיסה, ואף הזמין משטרה ואמבולנס לנתב״ג לקראת הנחיתה. המטוס נחת נחיתה רגילה בתל אביב על פי לוח הזמנים שנקבע מראש"
מערכת ice |  5
בואינג 787 (צילום יח"צ)
דרמה ענקית בטיסה של אל על אמש (רביעי) לאחר ששני נוסעים הגיעו לכדי אלימות פיזית והופרדו על ידי קבוצת נוסעים שראתה את המתרחש. אגרופים התעופפו באוויר וגם קללות ובחברת התעופה יגיבו לדבריהם בצורה חריפה וקשה.
בתגובה לפניית ICE אל על מסרה: "במהלך טיסת אל על LY324 מפריז לתל אביב התפתחה תקרית אלימות חריגה בין קבוצת נוסעים. צוות האוויר של אל על טיפל באירוע בטיסה, ואף הזמין משטרה ואמבולנס לנתב״ג לקראת הנחיתה. המטוס נחת נחיתה רגילה בתל אביב על פי לוח הזמנים שנקבע מראש".
 
עוד נמסר: "חברת אל על רואה את הנושא בחומרה ופועלת בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל לטיפול בנוסעים המתפרעים בהתאם לנהלים ובתיאום עם הרשויות הרלוונטיות. אנו מגלים אפס סובלנות לאלימות ונמשיך לדאוג לבטיחות נוסעינו וביטחונם".

כמובן שאירועים כאלו הם שכיחים ופעם בכמה זמן מקבלים כותרות, כמו טיסת השוקולד הזכורה ושלל אירועים בהם התרחשה אלימות פיזית בין הנוסעים לבין עצמם או בין הנוסעים לצוות ולא רק באל על. מי ימגר את התופעה?
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הדיילים חייבים להיות בוגרי אמונויות לחימה...
    מ.ל.ש. 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדיילים חייבים להיות בוגרי אמונויות לחימה, המתפרעים חייבים להיות מנוטרלים עוד בטרם לנחיתה כמו כן, חל איסור להכניס כסאות פלסטיק למטוסים...
    סגור
  • 3.
    מכות בטיסה
    דודו 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז ומיתמיד מאז יצאנו ממצרים היינו עם דפוק וארץ אוכלת יוש,יה
    סגור
  • 2.
    בושה
    את 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כל מי שהשתתף בקטטה במטוס חברת אל על יודעת את שמו והיא צריכה להודיע להם לאותם נוסעים שלעולם לא יכלו לטוס עם החברה לאף מקום בעולם
    סגור
  • 1.
    שני נוסעים רבו, לזה קוראים זוועה? סולם ערכים מוזר. (ל"ת)
    אין ביטוי אחר? 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • לא ראיתי את הסרטון, אבל כל מריבה היא זוועה. (ל"ת)
    אלמוני 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור