תיירות

אל על בבשורה אדירה: זו ההטבה שתקבלו בכרטיסי הטיסה

אל על תציע ללקוחות המחזיקים בכרטיס לאחת מהטיסות המתוכננות להמריא מנתב"ג עד 31 בינואר 2024, את האפשרות לבטל את כרטיס ללא עלות ויהיו זכאים לשובר בגובה הסכום. השוברים יהיו תקפים עד ל-31 בדצמבר 2025 לכל הטיסות הממריאות עד ל-30 בנובמבר 2026, כולל
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום פייסבוק/אל על)
אחרי שהודיעה כי היא מבטלת את קו הטיסות שלה לפוקט, תאילנד, אל על מודיעה היום (רביעי) כי דווקא יש לה בשורה טובה עם הארכת המדיניות המקלה לנוסעים לאור מלחמת חרבות ברזל, המשפיעה על נושא ביטול או שינוי כרטיסי טיסה שכבר הוזמן.
על פי הדיווח של 'חדשות התעופה', אל על תציע ללקוחות המחזיקים בכרטיס לאחת מהטיסות המתוכננות להמריא מנתב"ג עד 31 בינואר 2024, את האפשרות לבטל את כרטיס ללא עלות ויהיו זכאים לשובר בגובה הסכום. השוברים יהיו תקפים עד ל-31 בדצמבר 2025 לכל הטיסות הממריאות עד ל-30 בנובמבר 2026, כולל.

עוד צוין כי "לקוחות אשר מעוניינים לשנות את טיסתם יוכלו לעשות זאת ללא תשלום דמי שינוי, אך ייגבו הפרשי מחיר בין תעריפי הטיסות (אם קיימים). כשברקע העומסים על מוקדי השירות של חברות התעופה הישראליות, אל על מאפשרת להנפיק שוברים עצמאית באתר אל על".
בינתיים, מנהל נמל התעופה בן גוריון שוחח עם 120 חברות תעופה זרות על האפשרות לחזור לנחות ולהמריא בישראל על רקע הלחימה והמצב הבטוח יותר והמשק שחזר לפעילות כאן בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה