תיירות

אל על חושפת: זה מה שיקרה עם כרטיסי הטיסה שלכם

המנכ"לית במכתב ללקוחות: "השקנו לאחרונה קמפיין בארה"ב לחיזוק תוצרת ״כחול לבן״. במסגרת המהלך אל על קוראת ללקוחות ותומכי ישראל בארה״ב לרכוש שוברים לטיסה עתידית כאשר 10% משווי כל שובר ייתרם על ידי אל על לחיילי צה״ל באמצעות עמותת FIDF ועמותת שורש (לשעבר קומזיץ)"
מערכת ice |  7
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)

הכסף שלכם יוקדש למטרה טובה, כך על פי הבטחת מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, שפנתה בהודעה ללקוחות חברת התעופה במייל והסבירה על שיתוף הפעולה החדש שמטרתה הטסת משפחות של חיילות וחיילים בודדים מרחבי העולם, אשר לא נפגשו עם ילדיהם מתחילת הלחימה, במטרה להתאחד עמם ולזכות בחיבוק חם ואוהב מיקיריהם וכן שותפים בטיסות מיוחדות נוספות.
היא הבטיחה: "עד כה הטיסה אל על עשרות נציגי משפחות לפעילויות שמאורגנות מטעם מטה משפחות החטופים, בין השאר לצפון אמריקה ולבירות אירופה. אנו מפעילים בחודש נובמבר, באמצעות סאן דור, שתי טיסות שבועיות לוורשה ושתי טיסות שבועיות לקישינב במולדובה.חברנו לארגון "נפש בנפש" ואנו גאים לקחת חלק בהטסת משפחות של חיילות וחיילים בודדים מרחבי העולם, אשר לא נפגשו עם ילדיהם מתחילת הלחימה, במטרה להתאחד עמם ולזכות בחיבוק חם ואוהב מיקיריהם וכן שותפים בטיסות מיוחדות נוספות".
 


בהמשך הסבירה: "על מנת להמשיך לתמוך בהטסת המטען, הצטרף לצי המטוסים שלנו מטוס מטען מדגם בואינג 737 אשר הוחלט באל על להעניק לו בגאווה את השם ״עוטף ישראל״. טיסת הבכורה שלו קיבלה את המספר הייחודי LY222, אשר מבטא בגימטרייה "ביחד ננצח". כדי להבטיח כבר היום את המחר, השקנו לאחרונה קמפיין בארה"ב לחיזוק תוצרת ״כחול לבן״. במסגרת המהלך אל על קוראת ללקוחות ותומכי ישראל בארה״ב לרכוש שוברים לטיסה עתידית כאשר 10% משווי כל שובר ייתרם על ידי אל על לחיילי צה״ל באמצעות עמותת FIDF ועמותת שורש (לשעבר קומזיץ)".

לסיום מסרה: "הקמפיין יורחב בהמשך גם למדינות נוספות ואנו מזמינים אתכם להיכנס, להשתתף ולשתף אותו עם המכרים, החברים והמשפחות בארץ ובחו"ל, כדי להבטיח בזאת הגעה של תיירים לישראל בעתיד, ובאמצעות כך להביא לתמיכה בכלכלה הישראלית ולעידוד הנופש בישראל. לקוחות יקרים, בימים לא קלים אלה אנו שולחים לכם יד מחזקת ומעל לכל מייחלים לשובם של החיילים שבחזית והחטופים אל חיק משפחותיהם".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שאל על תעיף את האיש שלהם בשדה בלוס אנגלס החוצפן שלא רצה
    הדס 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה מבוגרת רצתה להעביר מזוודות עם ציוד לחיילים והוא מוטי עובד אל על לא נתן לה וצעק עליה הוא עושה זאת תמיד התנהגות מגעילה מאוד
    סגור
  • 4.
    אין לנו אמון באלעל. החרמנו את אלעל.
    שר 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא טסים אלעל. החברה הגועה בעולם. מטוסים מלוכלכים. דילים לא אדיבים הכול שם שבור ובלוח
    סגור
  • 3.
    מצב ביטחוני
    גילי 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עושים עם כרטיסים שקנינו לפני המלחמה , ובעקבות הלחימה לא אפשרי לטוס.
    סגור
  • 2.
    אל על היא חברה פרטית, ולא מוצלחת ביותר!
    הנוסע המתמיד 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתור לקוח ותיק של החברה, אני מאוכזב ממנה מאוד. אני אומר דברים כנוסע המתמיד של החברה: החברה נותנת שרות של חברת צ'ארטר, אך גובה מחירי פרמיום. הפסקתי להיות פראייר!
    סגור
  • צודק
    פרידה 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לי התנהגות מגעילה ולא מספקת את המחיר ששילמתי בפרמיום בושה
    סגור
  • 1.
    יישר כוח לחיילי וחיילות צה"ל
    תודה 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד אל על. הכי ראויים החיילים היקרים שלנו ששומרים עלינו.
    סגור
  • אל על
    מירי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל על מנצלת את האזרחים בזמן מלחמה, תתבישו לכם
    סגור