תיירות

אל-על מתגברת טיסות: אלו היעדים בהם תוכלו לבקר בחודש הבא

סאן דור מקבוצת אל על מרחיבה את הטיסות לפולין ותפעיל במהלך חודש דצמבר טיסות לוורשה ולקראקוב  כמו כן, תמשיך סאן דור בדצמבר את הטיסות לקישינב מולדובה
מערכת ice | 
אל-על (צילום דוברות אל-על)
סאן דור מקבוצת אל על ממשיכה לתגבר את הטיסות אל היעדים השונים כמענה לפניות ובהתאם לצורך בתקופה זו, על מנת לשמר את הגשר האווירי לישראל וממנה, גם בזמן המלחמה. סאן דור מרחיבה לאור הביקושים, את הטיסות לפולין, לוורשה ולקראקוב וכמו כן, לקישינב מולדובה, בחודש דצמבר 2023. 
 
הטיסות לוורשה יצאו פעמיים בשבוע בימים שני ורביעי והטיסות לקישינב יצאו בימי ראשון וחמישי. בנוסף, תפעיל סאן דור קו טיסות חדש לקראקוב (פולין), החל מה-1 בדצמבר 2023, פעמיים בשבוע, בימים שני ושישי.  
 
סאן דור מקבוצת אל על מפעילה בתקופה זו 11 טיסות שבועיות ללרנקה (קפריסין) בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי, 8 טיסות שבועיות לטביליסי (גיאורגיה) בימים ראשון עד חמישי ו-2 טיסות שבועיות לסלוניקי (יוון) בימים שני ושישי. הטיסות נמכרות  באתר אל על  ובאמצעות סוכני הנסיעות.

כזכור עם תחילת המלחמה לפני חודש, הפסיקו חלק מחברת התעופה הזרות את טיסותיהם אל נמל התעופה בן גוריון בעוד אל-על המשיכו להפעיל טיסות כבשגרה, כעת מתגברת חברת התעופה הלאומית טיסות למספר יעדים במזרח אירופה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה