תיירות

אל על באירוע חריג: המטוס נאלץ לנחות רגע אחרי ההמראה

אל על, שהבהירה כי לא נשקפה בשום שלב חשש לחיי הנוסעים בטיסה מניו ג'רזי לישראל, מסרה בתגובה: "טיסת אל על LY028 שהמריאה מניוארק לנתב״ג שבה על עקבותיה לאחר כ-30 דקות באוויר, זאת בשל תקלה טכנית בלתי צפויה. המטוס נחת בשלום בנמל התעופה JFK"
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום shutterstock)
לזה לא ציפו הנוסעים בטיסת אל על שהמריאה אמש (שלישי) מנמל התעופה ניוארק בניו-ג'רזי, חזרה לניו יורק זאת לאחר כחצי שעה בלבד באוויר, בעקבות תקלה טכנית לא צפויה ששיבשה את תכנית הטיסה
על פי הדיווח בישראל היום, המטוס של חברת התעופה הלאומית המריא מניוארק ולאחר שהתבררה התקלה הוא הופנה לנחיתה בנמל התעופה JFK, הנוסעים נאלצו לרדת מהמטוס והמתינו לקבל הודעות חדשות על המשך דרכם. מדובר במטוס דרימליינר מהחדשים בצי של החברה, שבו קרתה התקלה.

אל על, שהבהירה כי לא נשקפה בשום שלב חשש לחיי הנוסעים, מסרה בתגובה: "טיסת אל על LY028 שהמריאה מניוארק לנתב״ג שבה על עקבותיה לאחר כ-30 דקות באוויר, זאת בשל תקלה טכנית בלתי צפויה. המטוס נחת בשלום בנמל התעופה JFK".
כמו כן הסבירו: "יודגש כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים ולצוות, והנוסעים יעודכנו לגבי מועד ההמראה החדש. אל על שמה בראש סדר העדיפויות את בטיחות וביטחון הנוסעים והצוות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה