רייטינג

רייטינג: באיזה ערוץ צפו הישראלי ביום העצמאות?

טקס מצטייני הנשיא מבית הנשיא, זוג מנצח מול ארץ נהדרת, רצועות הבוקר והלייט נייט - מה קרה ברייטינג ביום העצמאות?
מערכת ice | 
ארץ נהדרת זוג מנצח (צילום צילום מסך)
הרייטינג לאתמול (חמישי), יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל הגיע ברצועות שידור מסוימות לקרב צמוד. ברצועת הפריים טיים שידרה רשת 13 את תוכנית הריאליטי זוג מנצח שזכתה ל-9% ו-243 אלף צופים. קשת 12 שידרה באותו הזמן את ארץ נהדרת שניצחה בפער אדיר את הרייטינג עם 22.3% ברייטינג ו-661 אלף צופים, יותר מחצי מיליון. 
גם ברצועת החדשות קשת 12 מובילה בפער ניכר. לחדשות 12 היו אתמול 18.5% רייטינג וכחצי מיליון צופים. חדשות 13 לעומת זאת עם 7.2% ו-187 אלף צופים. בין החדשות לפריים טיים בשני הערוצים היתה עליה באחוזי הרייטינג אך בקשת 12 קפיצה גדולה יותר, של כ-4%. 
בפרה פריים-טיים התוכנית שמנצחת בנתוני הרייטינג היא מהדורה מוקדמת בהגשת עופר חדד שזוכה ל-8.7%. במקום השני שידור חוזר של ארץ נהדרת במצעד מערכוני עצמאות זוכה ל6.5%. רשת מצליחה להשתחל לשלישייה הפותחת עם מהדורה מוקדמת בהגשת מירי מיכאלי שזוכה ל-6%. הרייטינג הנמוך ביותר בטבלה שייך לשידור חוזר של שנות ה-80 ברשת 13 שזוכה ל-2% בלבד. 
ברצועת הלייט נייט צמצום פערים בין הערוצים, כשפער של כחצי אחוז בלבד ביניהם, קשת עם שידור חוזר של זוהי סדום מובילה עם 6.3%. רשת עם מנגינה למדינה זוכה ל-5.7%. בתחתית הרשימה - שידור חוזר של הצינור עם 3.3%.
ברצועת הבוקר שודר אתמול בשני הערוצים טקס מצטייני הנשיא מבית הנשיא בירושלים. הישראלים העדיפו לצפות בו בקשת 12 שזכתה לנתוני הרייטינג הגבוהים ביותר לרצועת הבוקר על שידור הטקס והם עומדים על 5.9%. ברשת 13 הטקס בבית הנשיא זכה ל-4.3% וממוקם במקום ה-3 בטבלה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה