רייטינג

רייטינג שבועי: מאסטר שף מתפוצצת על חשבון שלום אסייג

תוכניות הריאליטי ממשיכות לשלוט במדדי הרייטינג: מאסטר שף מתפוצצת על חשבון שנות ה-90, האח הגדול עדין מנצחת כל מה שמשודר נגדה, וגם הכוכב הבא זוכה לפופולריות; הרייטינג השבועי 
מערכת ice | 
שנות ה-90, מאסטר שף (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)

החופש הגדול עדין איתנו, הישראלים יושבים בבית או בבית מלון, ופותחים את הטלוויזיה. גם השבוע להיטי הריאליטי הציגו נתונים גבוהים יחסית לשאר השנה. ברשת 13 ממשכים לשדר את האח הגדול ארבע פעמים בשבוע, וכשמסתכלים על מדדי הרייטינג, הסיבה ברורה: העונה הנוכחית של האח הגדול מנצחת את כל מה שמשודר נגדה, אך אם רשת לא מציבה את תוכניות הריאליטי הפופולארית, היא מתרסקת.


 


מאסטר שף שגרפה ביום שלישי נתון מדהים של 582 אלף צופים, הייתה התוכנית הנצפית ביותר השבוע, כשמקביל ברשת 13 שידור פרק לקט של התוכנית שנות -90 "בחירת השחקנים" - שלא הגיע אפילו למחצית מהצופים בערוץ המקביל. האח הגדול מכניסה לרשימת חמשת הנצפות ביותר שלוש מתוך ארבעת הפרקים השבועיים, כאשר במקום השני הפרק ששודר בשבת, וזכה ל-543 אלף צופים, ומיד אחריו במקום השלישי, הפרק של יום רביעי עם 531 אלף.

תכנית נוספת של קשת 12, שמניבה נתוני רייטינג נאים, גם עם נמנית בז'אנר הריאליטי -  הכוכב הבא. אשר הפרק שלה ששודר ביום שני, גרף 520 אלף צופים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה